Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juli 2012

Av Swaxu - 29 juli 2012 21:26

Ni bloggläsare har väl inte glömt att följa mig på instagram (heter swaxu där)?!  Vet att jag inte varit så aktiv där nu under sommaren, men nu jävlar!!  Och vem vet, jag kanske följer dig om du följer mig..?

 


UPDATE: Jag verkar tydligen vara populär även på instagram. Har flera gånger sett att bloggläsare och haters taggat mig i olika "inlägg". Superkul!! 

Av Swaxu - 29 juli 2012 17:04

ÅHHH det här vädret gör mig galen. Det är typ regnit och grått men samtidigt hur varmt som helst?! 

Man kan alltså inte göra något alls.. inte sola, bada, vara ute och träffa vänner, osv, osv.  NEJ, vet ni vad jag hade tänkt göra nu? Beställa ännu en resa, tillbaka till Rhodos.. själv! Jag menar, jag har pengar.. så varför inte?


Vad hittar ni läsare på i sånt här väder..?! 

Vill tillbaka till Mikri Poli..

Av Swaxu - 29 juli 2012 13:20

Godmorgon!! 


Idag är det Söndag och jag sitter just nu och beställer lite biobiljetter. Hela familjen ska nämligen se den nya Batman the dark knight rises nu i veckan, själv tror jag att den är skiiiitbra! Batman är den bästa superhjälten enligt mig!!  Har hört att många av er bloggläsare har sett den nya filmen.. vad tyckte ni om den? 

Av Swaxu - 29 juli 2012 00:00

Nu hade jag tänkt köra igång Finn ett fel tävlingen igen, eftersom den var mycket populär bland er bloggläsare! Gissa rätt och vinn *ETT EXTRA BRA PRIS* denna gång, aldrig fel va?!  Lycka till!  

Finn ett fel i VÄNSTRA bilden. Även ni utan bloggar kan vinna!!


Priset denna gång blir att jag väljer ut en vinnare, som jag sedan gör en videoblogg om. Och i denna videoblogg kommer jag att göra reklam för personens blogg (hur bra är inte det?). Skulle vinnaren inte ha någon blogg tänker jag presentera personen samt skicka hem ett mycket bra pris. Låter bra va? 


SPRID DENNA TÄVLINGEN PÅ DIN FACEBOOK + BLOGG för större chans att vinna.

Av Swaxu - 28 juli 2012 18:17

Idag tänker jag ta ledigt ifrån allting! Hoppas att det är OK.  Hörs senare ikväll..


GLÖM INTE att det väntas en massa tävlingar, videobloggar, svar på tal, osv. imorgon! 


Av Swaxu - 28 juli 2012 15:01

Sitter just nu på bussen, påväg hem från Trelleborg! Hörs när jag kommit hem! :D

PS. Visst är det sjukt varmt idag..?

Av Swaxu - 28 juli 2012 12:17

Vill tillbaka till värmen, solen, poolen, maten, drinkarna, showerna, musiken, folket, aktiviteterna! Allt..

Av Swaxu - 27 juli 2012 22:57

Subway kakor och coca-cola! ;)

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards