Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under februari 2012

Av Swaxu - 8 februari 2012 19:00


Sådär, nu har jag precis beställt klipptid hos min personliga frisör på Fredag!  Fick tid en timme efter jag slutat, vilket är perfekt eftersom jag måste hinna äta lunch. Vet dock inte var jag ska äta? - Subway, La Empanada, Sallads and Smoothies?!  Det bästa med min p-frisör är att hon som sagt klipper väldigt snabbt samtidigt som det blir skitsnyggt, det är även billigt och bra!  Jag tycker nämligen synd om er som spenderar flera flera hundra eller t.om tusen kronor på frisörer som är halvbra, när jag har Sveriges bästa frisör! 



Av Swaxu - 8 februari 2012 15:40

Hallå hallå! 


Nu är jag hemma från skolan! Som sagt så skulle jag egentligen ha en Engelska redovisning imorgon, men eftersom det hänt en del saker (inget jag tar upp i bloggen..) så har vi flyttat det till nästa vecka. 


Själv slutade jag 12:55 idag, dock var jag tvungen att äta lite lunch samt stanna på Lyktan, där man pluggar, för att verkligen få ordning på redovisningen. Annars har dagen varit superbra för min del, förutom att jag är väldigt väldigt förkyld haha!! 


Har ni bloggläsare haft en bra dag?

Min goda lunch *blink*! 

Av Swaxu - 8 februari 2012 06:30

Godmorgon på er alla bloggläsare! 


Sovit gott? Själv har jag sovit superbra!! Tro det eller ej men jag gick faktiskt och la mig vid 21:00 igår eftersom jag inte mått bra fysiskt/psykiskt av att bara ha sovit 6 timmar på två dygn! Man kan helt enkelt säga att jag känner mig rätt utvilad efter många många timmars sömn inatt! 


Måste skriva ut en massa skolarbeten nu eftersom jag har redovisning imorgon.. hörs senare!

Av Swaxu - 7 februari 2012 19:45

Visste ni att X-factor ska komma till Sverige?!  Själv tror jag inte att så många har missat det eftersom både TV och tidningar gör reklam för det. Jag är faktiskt helt säker på att det programmet kommer bli grymt bra, det tråkiga är bara att det är lite likt Talang, fast dock mycket mer proffionellt


Tycker ni att jag borde söka till X-factor?!


Av Swaxu - 7 februari 2012 17:00

Jag satt och kollade runt lite på Bloggplatsens bloggportal för någon dag sedan, då jag såg den här bloggen som jag faktiskt fastnade för mer eller mindre. Det är en tjej som heter Matilda, hon bloggar om sin vardag och lite allt möjligt. Hon gör även mycket videobloggar, vilket är positivt. Jag kände helt enkelt att den här tjejen borde ha fler bloggläsare än vad hon har, och eftersom jag har ungefär 500 unika om dagen så kan hon få en skjuts på vägen! Hoppas du blir glad Matilda. 


Klicka här eller på bilden för att komma till Matildas blogg!

Av Swaxu - 7 februari 2012 14:45

Shit så förkyld jag har blivit dom senaste dagarna.. det är helt sjukt!  Trodde först bara att jag var lite snuvig eftersom det är så fruktansvärt kallt ute, men nej.. jag nyser hela tiden och snyter mig några gånger i halvtimmen!  Typiskt va? Jag ska nämligen helst hålla mig frisk nu ett tag efter att ha legat inne på sjukhus, men som tur är gör det nog ingenting! 


Själv har jag iallafall precis kommit hem ifrån skolan och ska just nu jobba med lite bloggprojekt som jag startat upp. Det handlar om lite annonsörer samt annat kul! Mer om det senare.. 

Hata snö...

Av Swaxu - 7 februari 2012 07:00

Godmorgon alla bloggläsare! 


Själv vaknade jag lite sent idag, vilket gör att jag just nu är väldigt stressad. Pappa ska nämligen köra mig till bussen nu, men dock måste jag först packa min skolväska!  För övrigt är det en rätt lugn dag för min del, så att det är ju skönt.  Jag kom nyss på att jag har fransktest på Torsdag och kan ingenting.. någon av er bloggläsare som läser Franska?! Maila mig gärna isåfall: swaxu@hotmail.com, tack på förhand!


Såhär ser jag ut idag:

Av Swaxu - 6 februari 2012 20:15

Just nu käkar jag och min lillebror lite McDonalds.. mums!! 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards