Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under februari 2012

Av Swaxu - 10 februari 2012 16:25

Sådär nu har jag varit och klippt mig hos Sveriges bästa frisör hehe!  Resultatet blev skitbra som vanligt och jag är verkligen supernöjd. Hon klippte mig på ungefär 10 minuter, snabbt va? Så att jag hade helt enkelt gått om tid innan bussen gick hem, därav var jag på stan och kollade om det fanns något kul att köpa. Men nej.. Jag ska ju iförsig köpa en ny mobiltelefon hade jag tänkt - Iphone 4s!? Har ni bloggläsare koll på hur mycket den kostar?! 


Resultatet:

Av Swaxu - 10 februari 2012 13:15

Jag sitter just nu hos min personliga frisör och blir klippt. Det ser verkligen skitbra ut, men så är det när man har Sveriges bästa frisör *blink*!  Om en stund ska jag åka hem för att ta tag i en del saker. Måste först och främst ringa Sandra eftersom hon kanske skulle sova hos mig nu i helgen?! Efter det ska jag även jobba med lite bloggprojekt.. perfekt va?  Jaja, vi hörs när jag kommit hem igen!


Ni får se resultatet av klippningen senare.

Av Swaxu - 10 februari 2012 06:47

Godmorgon! 


Idag är det Fredag *woho*, vilket betyder...


Av Swaxu - 9 februari 2012 20:30

Sådär, nu har jag precis ätit middag samt lite efterrätt.. mums! 


Mamma och Pappa var och handlade lite tidigare idag, och då bad jag dom köpa hem pizza som man värmer i ugnen. Normalt sätt brukar jag inte gilla pizza så mycket, men den här är faktiskt jättegod.. jag tror den heter Hawaii pizza, eller något!?  Efter det gjorde vi några hemmagjorda semlor + lite kaffe till det, vilket var mycket gott!! 


M-U-M-S.


Av Swaxu - 9 februari 2012 13:00

Ni har väl inte glömt att anmäla er till Veckans blogg som avslutas på Söndag?! Vinnaren får som sagt ta del av mina 500 läsare per dag, aldrig fel va?  Anmäl er här, lycka till! 

Av Swaxu - 9 februari 2012 06:25

Godmorgon, godmorgon! 


Sovit gott? Själv gick jag upp för en liten stund sedan och håller just nu på att försöka få i mig lite frukost, har nämligen väldigt svårt för det tidigt på morgonen. Har ni också det? Aja, idag är det Torsdag vilket betyder att jag har fransktest, tyvärr har jag inte övat men det lär väl gå ändå?! 


Förresten, när har ni bloggläsare lov?! Är det nästa vecka, eller nästnästa vecka?!


Av Swaxu - 8 februari 2012 22:30

Nu hade jag snart tänkt att jag skulle gå och lägga mig. Har ju som sagt inte sovit många timmar denna veckan, plus att alarmet ringer klockan 06:00 varje morgon *buhu*. Jag verkligen hatar mina tidiga veckor! 


Dock ska jag först kolla på Jersey Shore en stund eftersom det kommit ut ett nytt avsnitt. 

Godnatt kära bloggläsare!





Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards