Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under februari 2012

Av Swaxu - 16 februari 2012 11:08

Godmorgon, godmorgon!


Idag är det Torsdag, vilket betyder att det snart är lov *woho*!!  Själv har jag en massa planer på lovet! Jag ska som sagt jobba klart med ett av mina bloggprojekt samt träffa en massa vänner. Det är svårt att hinna med allt det där när man går i skolan, för oftast är det så mycket fokus på just skolan


Jag längtar tills det är lov.. 


Av Swaxu - 15 februari 2012 21:45

Som ni alla vet hade jag Engelska-redovisning idag och det gick riktigt jäkla bra.. eller?!  Jag är faktiskt hyfsat nöjd om jag ska vara ärlig. Det gick kanske inte jättebra, men inte jättedåligt för den delen heller, dock har vi ju haft en massa problem i vår grupp, så att det är inte så konstigt.  Vi snackade iallafall om Indien, typ som en Talkshow med lite intervjuer, fakta, osv. Nu är det bara att vänta på betyget.. jag hoppas att jag får minst D!


Av Swaxu - 15 februari 2012 19:00

Dagens diss går till alla hatbloggar här i bloggvärlden.  Tror ni på fullaste allvar att er blogg kommer bli stor genom att ni klagar och pikar ut andra bloggare!? HA-HA Det är så löjligt, skaffa er läsare på annat sätt istället, eftersom det ni gör inte funkar. Och nej, jag tänker inte "pika" en speciell blogg, för då ger jag personen cirka 500 läsare och det vill jag såklart inte!  




Av Swaxu - 15 februari 2012 16:00



Bara för att jag har världens bästa bloggläsare, eller vad säger ni?! 

Av Swaxu - 15 februari 2012 10:05

Godmorgon!


Själv har jag precis gått upp.. snacka om att jag fick sovmorgon, right?!  Dock känner jag mig lite stressad med tanke på att bussen går om 40 minuter och innan det ska jag ha hunnit packa ner allt jag ska ha med mig idag samt en massa andra saker. Men, det blir svårt eftersom hela mitt rum ser kaos ut, måste verkligen städa det nu i helgen. Här ligger nämligen: kläder, böcker, godispapper, mobiltelefoner, pengar, nycklar och typ tusen papper överallt, som ett bombnedslag. 


Jaja, när jag kommer in till Malmö ska jag möta upp ett par vänner och sedan käka lite lunch. Idag blir det Subway, gott va?! Efter det börjar skoldagen, vilket betyder att jag ska ha min engelska redovisning!!

Mums..



Av Swaxu - 14 februari 2012 22:30

För er som undrar är jag lite trött just nu, eftersom jag var uppe tidigt idag, menmen! 


 

Av Swaxu - 14 februari 2012 18:22

Godkväll bloggen, nu är jag hemma ifrån skolan! 


Har ni haft en bra Alla  dag?! Själv har jag bara varit i skolan och tagit det allmänt lugnt. Känner mig nämligen väldigt trött eftersom jag var i skolan två timmar tidigare än vad jag egentligen skulle.. 

Anledningen till det var för att jag hade en del saker att göra, tyvärr.. menmen!


Nu ska jag äta middag, kyckling + dippa, mums!! Hörs senare. 


Av Swaxu - 14 februari 2012 14:30

Som säkert många av er vet har jag följt radioprogrammet The Voice i flera flera år och jag tycker att det är ett sjukt bra morgonprogram, utan tvekan! Men, igår klickade jag mig runt i bloggvärlden och såg att Josefin Crafoord har slutat medverka, vilket är otroligt tråkigt faktiskt.  Hon bjöd nämligen på sig själv till max och skämdes inte för något.. hon gjorde helt enkelt programmet lite bättre!


Nu när både Paul Haukka (ersatt av Martin Björk) och Josefin Crafoord har slutat kommer det nog aldrig bli som förr. Dock är det fortfarande ett program som jag kommer följa. Nu undrar jag bara vem Josefin blir ersatt av?! 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards