Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under februari 2012

Av Swaxu - 3 februari 2012 10:00

Godmorgon på er alla bloggläsare!! 


Idag är det Fredag, vilket betyder att det är heeeelg!!  Som jag sa här om dagen har jag inget speciellt bokat, förutom att jag kanske ska äta middag med Sandra ikväll (om jag hinner). Hon ville bjuda mig på Speedy Lee, och ska jag vara helt ärlig så har jag aldrig ätit där.. men det är säkert supergott, eller?! 

Sedan ska vi även till Farfar på Lördag för att fika och umgås lite.


Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta till lunch?! Kanske Espresso House eller Redfellas?! Jag har helt enkelt ingen aning. Dock ska jag iallafall möta upp en vän runt 12:15 och sen får vi se vad som händer..


Hoppas ni får en bra Fredag så hörs vi senare! 


Av Swaxu - 3 februari 2012 00:05

Måste ringa till min personliga frisör nu nästa vecka och beställa klipptid, det var ju trots allt lite mer än en månad sedan jag klippte mig!  Som sagt växer mitt hår otroligt fort, plus att jag faktiskt inte klippte mig så jättemycket sist jag var där. Jag tycker nämligen inte om när det blir för kort eller vad man ska säga!? Jaja, det fixar sig säkert. 


PS. Min frisör är bäst. Hon vet exakt hur jag vill ha det, det är rätt så billigt (rabatt), hon klipper väldigt snabbt och är helt fantastiskt snäll. Hon bjuder alltid på massa sötsaker såsom kakor, godis, osv. 


Av Swaxu - 2 februari 2012 20:00

Haha.. nu är det premiär på Sveriges värsta bilförare, och det är bland det sjukaste jag sett. Riktigt kul program med andra ord!  Jag förstår inte hur människor kan vara så dåliga på att köra bil, det kan ju inte vara så svårt?!  Själv ställer jag mig även frågan "Hur kan dom ha fått körkort ifrån första början?", dom kör ju som jag vet inte vad.


Någon av er bloggläsare som ska se det?! 


Av Swaxu - 2 februari 2012 18:40

Idag är det inte vilken dag som helst, utan det är min kusins födelsedag.  För er som följt min blogg en längre tid vet säkerligen vem Sandra är eftersom hon brukar synas mycket här i bloggen?!  Det tråkiga är bara att hon bor på sin skola (internat), alltså har jag inte träffat henne idag, men dock har vi pratat över telefon ett par gånger. Hoppas iallafall att du får en fortsatt underbar dag bästa Sandra, älskar dig!

Bild på Sandra och mig för två somrar sedan tror jag?! 

Av Swaxu - 2 februari 2012 15:30

Än en gång vill jag bara tacka för alla fina kommentarer jag fick från er igår, verkligen! Tack.. 


Som jag sa så gick uppträdandet riktigt riktigt bra, jag är skitnöjd!  Dock var själva gårdagen i sig inte alls bra med tanke på att jag fick en massa telefonsamtal i skolan som lät ungefär såhär; "Hallå, vi ska döda dig din jävla horjävel". Rätt omoget sagt, eller vad säger ni?!  Menmen, det var inte det ända.. jag fick även stå och vänta på min försenade buss i hela 25 minuter när jag hade som mest bråttom hem. Typiskt va?!


Förutom allt det där så var dagen kvällen jättebra. Jag blir så himla glad av all positiv respons jag får när jag sjunger på alla sorters mässor, gudstjänster, osv.  Och ja, jag spelade in.. tyvärr bara som vanlig inspelning. Men om ni bloggläsare vill höra mig sjunga kan jag absolut spela in en video. Vill ni att jag gör det?! 


Här kommer bilder ifrån uppträdandet.


Av Swaxu - 2 februari 2012 10:45

Godmorgon, godmorgon! 


Nu känner jag mig äntligen utvilad, för jag var som sagt väldigt väldigt trött igårkväll när jag kom hem. 


Jaja, idag är det iallafall Torsdag, vilket betyder att det snart är helg *woho*!  Idag är det en rätt lugn dag för mig, jag har nämligen inte så många lektioner, plus att vi typ bara kollar film. Dock har jag en massa arbeten som ska vara klara till nästa vecka, så att det är kanske lika bra att börja med dom snart?! Eller inte. 


Själv funderar jag på om jag ska gå på Kyrkans-ungdomar ikväll. Dom ville att jag skulle vara där och planera vad vi ska göra under våren! Men är inte så säker på att jag hinner ta mig dit i tid. Vi får helt enkelt se..


Av Swaxu - 1 februari 2012 23:06

Godkväll på er!! 


Jag vill bara tacka för alla fina kommentarer jag fått ifrån er bloggläsare angående uppträdandet! 

Allting gick superbra och jag är jättenöjd. Dock är jag väldigt trött nu efter att ha pluggat ett par timmar, så jag hade faktiskt tänkt att jag skulle lägga mig tidigt för en gångs skull. Jag berättar mer om kvällen imorgon, hoppas det är OK med er! 


Sovgott.. 

Av Swaxu - 1 februari 2012 18:15

Jag ska uppträda nu om en liten liten stund. Känner mig faktiskt väldigt taggad samtidigt som det ska bli riktigt kul!  Funderar även på att kolla om det finns någon som kan filma allting, eftersom en del av er bloggläsare ville höra mig sjunga!? Annars fixar jag det på annat sätt.  Önska mig lycka till?! 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards