Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under februari 2012

Av Swaxu - 6 februari 2012 17:32

Oj, råkade somna när jag kom hem!  


Som ni alla vet var vi på Sats idag och körde lite spinning. Tro det eller ej, men det gick faktiskt skitbra, dock tog jag det lite lugnt med tanke på att jag låg på sjukhus för ett par veckor sedan!  Själv tyckte jag bara att vissa delar under passet var jobbigt, utöver var det kul.. jag diggade även till musiken hela tiden haha! 


Av Swaxu - 6 februari 2012 13:45

Är det bara jag som längtar till sommaren?! Själv älskar jag sommar och sol, det är helt klart den bästa årstiden enligt mig!!  Bara tanken att vara ledig i två hela månader från skolan, umgås med nära och kära, åka utomlands och ha en massa utgångar.. jag längtar redan!  


Nu är vädret bara kallt och tråkigt, men ska som sagt förmodligen åka utomlands i Augusti igen, vilket ska bli skitkul!!  Ska ni också resa i år? Vad är erat favoritresemål?

En härlig bild från i somras..



Av Swaxu - 6 februari 2012 07:00

Godmorgon!  


Är ni vakna än? Själv gick jag upp för ett tag sedan och eftersom jag knappt sovit något inatt är jag grymt trött!  Idag är det iallafall Måndag, veckans segaste dag, och vi ska som sagt köra spinning idag på idrotten, vilket faktiskt ska bli kul att testa på!  Update you about that later..


Jag sitter just nu och tittar på Vakna med The Voice som för övrigt är mitt favoritprogram på morgonen, har nämligen följt det i flera år.. 


PS. Tänkte lägga upp en video på när jag sjunger ikväll, vad sägs om det?! 



Av Swaxu - 5 februari 2012 20:22

Imorgon på idrotten ska vi vara på Sats och köra lite spinning. Är det jobbigt?! Vissa säger att det är jobbigt och andra att det inte är jobbigt.. vad tycker ni bloggläsare?!  Jag har nämligen aldrig testat det, så att jag lär väl få svar på det imorgon, haha.. 

Av Swaxu - 5 februari 2012 17:15

Jag vet att många av er bloggläsare vill höra mig sjunga, inte sant!? 


Därför undrar jag vilken låt ni skulle vilja att jag spelade in? - Valet är ert med andra ord! 





Av Swaxu - 5 februari 2012 14:00

Sådär, nu har jag preics kollat igenom alla kommentarer och utsett en vinnare!  För er som undrar är det inte jag som väljer ut en vinnare, utan jag använder mig av ett program som fixar det, samtidigt som jag också tar hänsyn till er som har större chans att vinna. 


Vinnaren av veckans blogg hittar ni här, grattis!! Nu lär du få flera hundra läsare *blink*! 


Jag drar även nu igång en ny Veckans blogg..

* Kommentera "Jag är med".

För att ha större chans att vinna, ska du även..

* Trycka på "Gilla bloggen" till höger. -->

* Följa mig via bloglovin.

* Skriva ett inlägg på din blogg, där du gör reklam för min tävling.


PS. Ni får anmäla er högst två gånger, lycka till! 

Av Swaxu - 5 februari 2012 11:45

Godmorgon på er!


Idag är det Söndag, vilket betyder "pluggdag" för min del..  Jag har vekligen jättemycket att göra, vet knappt vart jag ska börja. Har någon av er bloggläsare tips på hur man kan strukturera upp sin studieteknik? Min är nämligen urusel.. sitter alltid dagen innan men alla inlämningar och prov, tyvärr! 


Jag ska även kolla igenom Veckans blogg och utse en vinnare, men ni kan fortfarande anmäla er! 


Av Swaxu - 5 februari 2012 00:00

Är fortfarande helt chockad efter att ha vunnit en viss summa pengar på V75.. så jäkla härligt *blink*!!


Jaja, vad tyckte ni om Melodifestivalen?! 

Själv tyckte jag att det var sådär.. dom flesta var helt ärligt skitdåliga, iallafall nästan. Jag förstår nämligen inte hur Dead by April kan gå vidare till globen när det ända dom gjorde var att skrika, hmm..?  Sedan blev jag även lite besviken på The Moniker, hans låt var ju inte alls lika bra som förra året. Det kanske är negativt att tävla två år i rad eftersom man jämför låtarna från föregående år?! Samma med Loreen..


Men en positiv sak var iallafall att Ana Gina var en av programledarna. Jag bara älskar henne, hon är så sjukt rolig och bjuder verkligen på sig själv, eller vad säger ni?! 


Hiss/Diss?


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards