Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under februari 2012

Av Swaxu - 4 februari 2012 19:15

Vi har nyss vunnit en VISS summa pengar på V75...!!  Jag är helt i chock.. det kom så oväntat, SHIIT!!


 

Nu ska det firas.. 

Av Swaxu - 4 februari 2012 17:00

Någon mer än jag som ska se premiären av Melodifestivalen 2012 ikväll?! 


Själv hade jag ingen aning om att det började idag, utan det fick jag reda på när vi var hos Farfar.

Dock tycker jag inte att artisterna som är med idag är så jättebra, men det får väl gå ändå?! 

Det är liksom en tradition för oss här hemma att titta på Melodifestivalen varje år. Det gillar jag! 


Kvällens startfält ser ut såhär:

Förresten, vem tror ni går vidare till globen?! Själv hoppas jag att The Moniker och Loreen går vidare, men jag tror att Sean Banan är en av dom som går vidare. - Det årerstår att se helt enkelt.. 

Av Swaxu - 4 februari 2012 14:30

Hörs senare! 


Av Swaxu - 4 februari 2012 12:00

Godmorgon!


Idag är det Lördag och själv vaknar jag upp med halsont, så jäkla typiskt!?  Menmen, vi ska som sagt till Farfar senare idag för att fika lite, och efter det hade jag faktiskt tänkt vila och bara ta det lugnt. Jag tror nämligen att jag börjar bli sjuk, därför blir det nog ingen utgång idag!  Vi får helt enkelt se..


Vad har ni bloggläsare för planer idag?! 


Av Swaxu - 4 februari 2012 00:45

Jersey Shore - Som ni alla vet älskar jag Jersey Shore. Det är ett sjukt bra och underhållande program som man bara måste se!! Själv har jag följt varenda säsong och håller just nu på att se den senaste, som för övrigt inte börjat sändas i Svensk TV än.  Här är sidan som jag lovade att länka: http://www.vureel.com/watch/Jersey-Shore.html 


 

 

Vädret - Jag tänker dissa det kalla vädret, det känns ju som om det är värsta istiden eller något?! 

Igår var det -10 grader här i Skåne, dock läste jag på Aftonbladet att det hade varit köldrekord för någon dag sedan, nämligen -42 grader. Helt sjukt, visst?! 

Bild från Aftonbladet.




Av Swaxu - 3 februari 2012 20:00

Nu ska jag sätta mig framför brasan med en stor godispåse och kolla på The Voice. Jag har ju som sagt följt det sedan start och själv kände vi en som var med där, men tyvärr åkte han ut förra gången! 

Tråkigt..


Jaja, ni får ha en fortsatt trevlig Fredag alla kära bloggläsare! 


Av Swaxu - 3 februari 2012 18:08

Men nu är det heeeelg och själv väntar en god chokladbulle på mig, mums *hehe*!! 


Av Swaxu - 3 februari 2012 16:00

Ni har väl inte glömt att anmäla er till Veckans blogg som avslutas på Söndag!? Som sagt får vinnare ta del av mina 500 läsare per dag, aldrig fel va?  Anmäl er här - Good luck!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards