Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under februari 2012

Av Swaxu - 14 februari 2012 08:25

Godmorgon alla kära bloggläsare! 


Jag vill bara börja morgonen med att säga Glad alla hjärtans dag!  Hur ska ni fira dagen?

Själv ska jag SMS:a en söt tjej och önska henne en sjukt bra dag. 


Av Swaxu - 13 februari 2012 22:06





Vet att det är rätt löjligt att ta upp en sån här sak på bloggen, men oavsett vad, tycker jag att man borde stå för sitt namn istället för att fejka någon annan!?  Förmodligen är det någon på skolan som sett att jag sitter längst fram i klassrummet, och till frågan:  jag trivs verkligen inte längst fram. Jag tycker det är skittråkigt och hatar det verkligen!  Dock tycker jag att du ska stå för ditt namn nästa gång.. eller du kanske skäms?! HA-HA.. 

Av Swaxu - 13 februari 2012 17:50

Hallå hallå! 


Idag fick jag sluta mycket tidigare än väntat, vilket var otroligt skönt!!  Dock är skolan riktigt kaos nu, vilket är rätt tråkigt. Jag tänker faktiskt inte gå in på varför, eftersom det skulle ta väldigt väldigt lång tid haha! 


Menmen, är allt bra med er bloggläsare?!  Har ert lov börjat än, eller har ni lov nästa vecka (som mig)?! Själv ser jag verkligen fram emot sportlovet, jag har nämligen så himla mycket saker att göra hela tiden.

Är det inte bloggprojekt så är det skolarbete, mail, telefonsamtal, osv, osv.  Därför hade det varit skönt med lite ledighet och bara jobba med dom roliga sakerna, dvs bloggen! 


PS. Hur är vädret hos er? Här har ALLT fryst, verkligen ALLT + täckt av snö..


Av Swaxu - 13 februari 2012 13:00

 


Svar: Som jag sagt tidigare tjänar jag pengar via olika annonsörer + företag, och i bloggvärlden finns det väldigt många sätt att tjäna pengar på. Mer eller mindre bra!  För att ta några exempel: Bloggriket samt Plus i kassan. Om ni blir medlem på någon av dom sidorna, kommer ni få olika annonser som ska sättas in på er blogg. Det kan vara antingen statistik- eller klickannonser, och självklart är det en fördel att ha många läsare i sådana här sammanhang, MEN det går absolut att tjäna pengar ändå!!  Vissa sidor ger t.om en startsumma på cirka 50-100 kronor bara man blir medlem, vilket är otroligt bra. 


Vill ni veta mer så maila mig på swaxu@hotmail.com eller "Fråga mig" till höger i bloggen -->







Av Swaxu - 13 februari 2012 07:54

Godmorgon bloggen! 


Då var det Måndag igen, vilket känns väldigt drygt. Dock har jag en härlig vecka framför mig eftersom det är min sena vecka *woho*!  Det negativa är nog att jag har en massa arbeten + prov som ska göras, men jag får väl tänka positivit, går ju bara en vecka till, sen har jag LOOOOV!! Jag vet att många av er läsare har sportlov nu, inte sant?! Så skönt!! 


Nu måste jag iallafall fixa till mig lite samt packa skolväskan, så att vi hörs senare under dagen!

Av Swaxu - 12 februari 2012 22:30

Äntligen har jag gjort klart min historialäxa tills imorgon.. 


Själv tycker jag att Historia är riktigt intressant faktiskt, men eftersom mitt arbete hade försvunnit var jag tvungen att göra om alla frågor, vilket gjorde att det blev mycket jobbigare än väntat! Menmen, jag är iallafall klar nu och det känns sjukt bra!!  För er som undrar läser vi om Medeltiden i skolan: korståg, digerdöden, fedoalism, osv.


Förresten så lovade jag ju er bloggläsare att den som kom med bra förslag på resemål skulle få en länk. Grattis Charlotte, som kom med ett mycket bra förslag samt förklarade varför man skulle åka dit!! 










Av Swaxu - 12 februari 2012 17:15

Sådär, nu har jag precis gått igenom Veckans blogg tävlingen och utsett en vinnare!! 


Vinnaren hittar ni här, grattis! Nu lär du få flera hundratals läsare *blink*! 


Jag drar även nu igång en ny Veckans blogg..

* Kommentera "Jag är med".

För att ha större chans att vinna, ska du även..

* Trycka på "Gilla bloggen" till höger. -->

* Följa mig via bloglovin.

* Skriva ett inlägg på din blogg, där du gör reklam för min tävling.


PS. Ni får anmäla er högst två gånger, lycka till! 

Av Swaxu - 12 februari 2012 15:30

 

Jag är så chockad och ledsen. En av våra största och bästa världsstjärnor har tyvärr avlidit!! 


Själv blev jag väldigt chockad när jag såg att det fanns massa Facebook-statusar om att Whitney Houston var död, jag trodde inte det.. eller jag ville inte tro det. Hon är och kommer alltid vara en av mina största idoler, hennes musik betyder oehört mycket för mig!!  Tyvärr så har hennes liv inte varit så jättebra, utan det har gått upp och ner som en berg- och dalbana. Det har vairt mycket drogor och knark inblandat, vilket är oehört tråkigt! Dock gjorde hon ändå en comeback för inte så längesedan, samtidigt som hon berättade om allt det hemska hon gått igenom!

Jag vet att Whintey's musik alltid kommer leva kvar, för att hon har hjälpt så många människor som haft det svårt just genom hennes låtar. Hon kommer iallafall alltid vara bland mina största idoler och än en gång.. Vila i frid Whitney! 




Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards