Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under februari 2012

Av Swaxu - 1 februari 2012 09:45

Godmorgon!!  Sovit gott inatt? - Det jag gjort!


Själv har jag iallafall precis gått upp och tagit en varm dusch, vilket var mycket skönt. Jag var nämligen tvungen att gå upp lite tidigare idag eftersom jag och en kompis ska äta lunch på det nya stället Salads and Smoothies, remember?!  Dock kostar det ju ungefär 70 kronor att äta där, men som sagt så är det verkligen värt pengarna tycker jag


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards