Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under februari 2012

Av Swaxu - 18 februari 2012 00:25

Visste ni bloggläsare att Big Brother börjar imorgon - den 19 Februari?!


Själv är jag supertaggad och ser verkligen fram emot en ny Big Brother säsong *woho*!  Som många av er säkert vet var Katerina Kazelis min favorit förra säsongen och jag har, tro det eller ej, faktiskt pratat med henne efter tiden i BB-huset och hon är en fantastisk person, verkligen!  Dock hoppas jag att Big Brother 2012 blir minst lika underhållande som förra året, eller vad säger ni?! 


Av Swaxu - 17 februari 2012 21:56

Ni har väl inte glömt att anmäla er till Veckans blogg som avslutas på Söndag!? Vinnaren får som sagt ta del av alla mina 500 läsare per dag, aldrig fel va?!  Anmäl er genom att trycka här - lycka till! 

Av Swaxu - 17 februari 2012 19:15

Sitter just nu och internet-shoppar lite eftersom jag inte har något annat för mig. Det funkar nämligen alltid, hehe!  Jag kollar på lite snygga kläder + skor, samt tekniska saker såsom mobiltelefoner, hörlurar.

Hmm.. vet dock inte vad jag ska klicka hem, men det får vi väl se!? 


Har ni bloggläsare haft en bra dag?! Själv slutade jag någon timme tidigare idag vilket var mycket skönt. Ikväll blir det bara Fredagsmys eftersom jag förmodligen börjar bli sjuk igen.. tråkigt va!? 




Av Swaxu - 17 februari 2012 16:00

Aldrig fel va..?! 


Av Swaxu - 17 februari 2012 10:30

Godmorgon alla bloggläsare! 


Idag är det Fredag, vilket betyder att det är den sista skoldagen innan lovet, wohoo!!  Det ska bli så jäkla härligt med lite lov nu (behövs verkligen för min del), dock har jag en fullspäckad dag idag så att vi får se om jag hinner med allt jag ska göra. Måste nämligen göra ett litet ärende innan jag ska till bussen.. menmen.


När jag kommer in till Malmö ska jag möta upp min vän för att sedan luncha lite på Subway - jag vet, har ätit där hela veckan typ haha!!  Jaja, men vi hörs lite senare *blink*.


Av Swaxu - 16 februari 2012 22:22

Minns ni att jag var så orolig över mitt Fransk-test jag hade förra veckan?! Gissa vad.. jag blev godkänd!!


Av Swaxu - 16 februari 2012 18:45

Åh.. är det bara jag som haft en sjukt jobbig dag idag?! 


För det första så var jag sjukt stressad imorse med tanke på att jag skulle hinna med min buss som gick 11:46. När jag väl kom till busshållplatsen fick jag ett samtal om att det hade varit en trafikolycka! Alltså fick jag vänta på bussen i över 50 minuter, vilket var grymt drygt..  Inte nog med att jag missade Fransk-lektionen (där vi för övrigt bara kollade film), så var det grymt mycket trafik påväg hem också eftersom dom stängt av motorvägen!!


Och ett litet plus i kanten är att min dator krånglar.. wohoo, vilken bra dag...! 


Av Swaxu - 16 februari 2012 15:45

Som sagt så har jag funderat på att köpa en iPhone 4 eller 4s. Jag är nämligen skittrött på min Xperia Arc som lever sitt eget lilla liv ibland. Självklart är Xperian bra, dock vill jag helt enkelt köpa en ny och fräsch telefon för min blogglön.  Om jag ska vara helt ärlig brukar jag inte "shoppa" så jättemycket, och ifall jag nu gör det så är det oftast väldigt dyra saker som går på ett par tusen kronor - tekniska saker med andra ord. 




Iallafall
 så skulle jag behöva er hjälp.Tycker ni att jag ska köpa iPhone- 4 eller 4s?!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards