Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under april 2012

Av Swaxu - 4 april 2012 20:53

Som sagt var jag och impulsshoppade tidigare idag, då jag köpte en one-piece tror jag? samt lite TV-spel och annat smått och gott!  Vad tycks? 


Av Swaxu - 4 april 2012 18:00

Sådär, nu är jag och Sandra hemma igen efter att ha shoppat ett par timmar!!  Man kan verkligen säga att jag impulsshoppade med tanke på att jag köpte med mig helt andra saker än vad jag egentligen skulle, hehe. Menmen, så kan det gå ibland!  Jag köpte iallafall hem en one-piece tror jag och den var faktiskt rätt billig, fick nämligen 25 % rabatt så att jag betalade bara 500 kronor. 


Vi åt också mycket god lunch på Speedy-Lee, min mat kostade ungefär 70 kronor och det var verkligen värt det!!


Av Swaxu - 4 april 2012 15:45

Jag är just nu och shoppar en massa, dock funderar jag på att köpa något till min lillebror med tanke på att han fyller år om bara några veckor?!  Snäll bror jag är!! Jag vet egentligen inte vad han vill ha, men kanske kan köpa någon film när jag ändå behöver några själv? 


Av Swaxu - 3 april 2012 21:45

Big Brother kontakade nyss mig och frågade om jag ville vara med nästa år.. hmm, borde jag tacka ja?! 

Aprilskämt i efterhand..?!

Av Swaxu - 3 april 2012 20:00

Imorgon ska jag träffa Sandra och då blir det ännu mer shopping *woho*!  Vi ska även gå och käka på något dyrt matställe, ni vet.. ingen skitmat som Burger King Jag är rätt sugen på Speedy-Lee som vi åt sist, så att förmodligen blir det väl lunch där! Funderar också på att köpa ett par nya filmer imorgon eftersom jag inte hann det igår. Jag ska ju till Blekinge helt själv på Fredag, därför undrar jag om ni bloggläsare har några filmtips?  Och nej, priset spelar ingen roll.


Minns ni när jag åt Speedy-Lee för första gången, haha?! 

Av Swaxu - 3 april 2012 17:45

Sådär, nu har jag äntligen utsett en vinnare av Finn ett fel tävlingen! Det är en mycket populär tävling måste jag säga, där många av er bloggläsare deltog, vilket var skitkul!  Ja, jag kommer självklart ha tävlingen inom kort igen, så håll er uppdaterade. 


Vinnaren hittar ni här grattis.. nu lär du få cirka 500 läsare extra *blink*!


Av Swaxu - 3 april 2012 15:25

Hmm.. jag har länge funderat på att köpa en iPad (vet att jag är helt besatt av apple, haha!), men det som stoppar mig är att det inte är så stor skillnad mellan den och iPhone, eller har jag fel...? 

Isåfall, vad är skillnaden? 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards