Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under april 2012

Av Swaxu - 9 april 2012 14:54

Sitter just nu och pluggar lite, har nämligen ett Idrotts-arbete som ska vara inlämnat imorgon!! Jag ska skriva om min kost och motionsvanor, som för övrigt inte är sådär jättebra. Eller man kanske får bra motion när man går i en massa butiker och handlar?!  Skämt o sido. Jag skulle gärna vilja ha tips på hur man får motivation att träna ordentligt och regelbundet... någon av er bloggläsare som vet?!


Av Swaxu - 9 april 2012 12:30

Godmorgon!! 


Vill bara säga att jag mår mycket bättre idag, känner mig så jäkla stark inombords nu efter gårdagen!! Jag vill även tacka för era fina kommentarer, satt precis och läste igenom dom.. ni anar inte hur mycket det betyder för mig. 


Idag är det en ny dag, och även den sista dagen på påsklovet, vilket är tråkigt. Dock har mitt lov varit upp och ner, så att på något sätt känns det skönt att få börja skolan igen!  Själv måste jag plugga, plugga och plugga idag, har som sagt inte gjort det på hela lovet och jag har en massa arbeten och prov nu.. 


Hoppas ni får en bra dag, så hörs vi om en stund!


Bild från när jag var i Norje och fikade:


:(

Av Swaxu - 8 april 2012 18:22

Godkväll alla bloggläsare!!


Vill börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men den här dagen har faktiskt varit skitdålig, verkligen!  Det händer så mycket i mitt liv just nu och jag vet inte alls vad jag ska göra, jag måste helt enkelt tänka. Tänka på vad som är rätt för mig, inte hela tiden bry mig om alla andra!! Förmodligen blir det att prata med psykolog i början av veckan, måste verkligen ha hjälp..


En annan anledning till uppdateringen är att min dator varit urladdad, därav ingen bloggning.. men som sagt, jag tänker inte blogga mer idag eftersom jag inte alls mår bra!! Dock hörs vi imorgon precis som vanligt, tack för att ni förstår! 


PS. "Frank", kan inte hjälpa att du är så jäkla avundsjuk på mitt underbara liv.

Av Swaxu - 8 april 2012 12:05

Jag är just nu i Norje, hörs när jag kommit "hem" igen!

Av Swaxu - 7 april 2012 20:15

Här i Blekinge är det pokerkväll, och jag hade tänkt vinna en massa pengar nu *woho*!  Jag är som sagt en väldigt bra pokerspelare, brukar nämligen sitta på nätet och spendera flera flera timmar på poker, haha!!

Är det normalt?! 


Av Swaxu - 7 april 2012 18:10

Själv sitter jag just nu och äter en massa påskmat med familj och släkt, vilket är mycket trevligt faktiskt!

Normalt sätt gillar jag inte påskmat så mycket, men det var ju trots allt ett tag sedan man åt det, eller vad säger ni? Dock blir man lätt trött på det.. eller åtminstone jag! 


Av Swaxu - 7 april 2012 14:15

Fick precis en present av Farmor eftersom jag fyllt år, woho!! 

Av Swaxu - 7 april 2012 12:00

Godmorgon! 


Hoppas allt är bra med er, med mig är det perfekt!  Under morgonen har jag läst en del mail samt kommentarer, både positiva och negativa.. jag tyckte faktiskt att dom var väldigt intressanta. Jag ser även att jag har rätt trogna bloggläsare, vilket är härligt, dock är en del avundsjuka på mig.. menmen!! 

Själv har jag precis gått upp och snart är det dags för våfflor, mums. - Min frukost?


Förresten så vill jag tipsa om min fina väns blogg. Erica skriver om allt som faller henne i smaken, en grymt läsvärd blogg. Klicka här för att komma dit!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards