Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under april 2012

Av Swaxu - 6 april 2012 20:10

Som många av er säkert vet har Let's Dance börjat, och i år är det faktiskt väldigt intressanta människor med tycker jag, såsom Helena Paparizou, Bonden Per-Ola, osv, osv.  Själv har jag inte granskat programmet så jättemycket, men nu jäklar ska jag sitta och hissa/dissa dom, hehe!! 


Vem tror ni kommer ta hem hela skiten? 


Av Swaxu - 6 april 2012 16:45

Själv är jag ute och letar påskägg nu, hann nämligen inte innan eftersom jag fick en massa viktiga samtal som jag var tvungen att ta.  Om jag måste välja något som är bra med påsken, är det helt klart att leta påskägg.. jag älskar det, känner mig som ett litet barn, haha!! Brukar ni bloggläsare också leta påskägg, eller får ni det av påskharen?! 


Av Swaxu - 6 april 2012 13:45

Hej igen, nu är jag äntligen framme i Blekinge! 


Taxi-resan hit var rätt lång faktiskt, tog ju trots allt ett par timmar, men det känns härligt att vara här nu!!

Har ju som sagt inte sett min Farmor på flera flera månader, därför är det extra kul att jag ska fira påsk här.  Dock gillar jag inte påskmaten alls, tycker den är skitäcklig om jag ska vara helt ärlig.. sill, ägg, potatis, kötbullar, korv... nä, inget för mig.  Anledningen är nog för att vi har ätit det alldeles för mycket hemma och jag är en sådan person som tröttnar på mat rätt snabbt - kanske fler som är så?!


Nu har vi iallafall precis tagit en fika och snart ska jag ut och leta påskägg.. glömde nämligen mitt godis hemma! 


Av Swaxu - 6 april 2012 11:15

Godmorgon alla kära läsare! 


Jag sitter just nu i taxin påväg upp till Blekinge, ska som sagt fira påsk där uppe med Farmor och hennes man. Mina föräldrar kommer också, fast inte förrän imorgonbitti. Själv valde jag att åka upp dit idag eftersom jag också har andra planer där!  Btw, någon som vet om man kan betala med kort i taxi?


Vi hörs när jag kommit fram (om internetet funkar som det ska.. men det gör det säkert!!), ha en fortsatt bra dag! 

Av Swaxu - 5 april 2012 20:36

Nu hade jag tänkt köra igång Finn ett fel tävlingen igen, eftersom den var mycket populär bland er bloggläsare! Gissa rätt och vinn en länk där du får ta del av mina 500 unika läsare om dagen, aldrig fel va?!  Lycka till! 

Finn ett fel i VÄNSTRA bilden!


Även ni som inte har bloggar kan vinna pris, så gissa på!! 

Av Swaxu - 5 april 2012 18:00

Sådär, nu är mitt trådlösa internet fixat och klart! 


Hoppas bara att det funkar.. jag berättade att allt krånglade sist jag använde det, men dom kunde tydligen inte göra något åt saken. Därav fick jag betala några hundralappar för en vecka (behöver bara det över helgen), vilket inte är så jättefarligt egentligen.. dock är det rätt drygt att jag betalade ungefär 300-400 kronor sist och så funkade det inte!? Får köpa ett nytt om det inte funkar!! 

Just nu känns det som om jag kastar ut pengar till alla på gatan haha.. 


Av Swaxu - 5 april 2012 15:15

Just nu är jag på Telenor och försöker fixa mitt trådlösa internet! Sist jag använde det, för ett år sedan, funkade det inte riktigt som det skulle.. därför ska jag försöka göra så att jag får det gratis den här gången. 


Hörs senare!


Av Swaxu - 5 april 2012 13:00

Godmorgon, godmorgon!! 


Har ni sovit gott? Själv har jag sovit superbra, dock gick jag och la mig rätt sent, därav är jag väldigt trött just nu. Idag är det iallafall Torsdag och hela min dag är fullspäckad, jag ska nämligen iväg och aktivera mitt trådlösa internet nu när jag åker till Blekinge (helt själv), så att jag kan uppdatera er läsare!!  Sedan ska jag jobba med lite nya projekt hit och dit, måste kanske också plugga.. har typ ett idrotts-arbete som ska vara inlämnat snart! 


Vad har ni för planer idag?! 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards