Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under april 2012

Av Swaxu - 17 april 2012 15:31

Nu har jag precis kommit hem ifrån skolan, eller.. har varit hemma ett tag om jag ska vara ärlig, men har jobbat med ett musikprojekt som förmodligen kommer upp på bloggen om ett litet tag, vad sägs om det?! 


Vill ni se mitt musikprojekt..? 


Av Swaxu - 17 april 2012 06:15

Godmorgon, godmorgon!! 


Idag är det Tisdag, rätt dryg dag enligt mig.. eller vad säger ni bloggläsare?! Veckan har liksom precis börjat (*suck*), dock har jag sovit några timmar mer än igår, så att det är ju bra.  Men iförsig känner jag mig fortfarande back ett dygn.. undra hur jag ska ta igen det, hmm!? 


Kan som sagt inte äta frukost på morgonen... kör på "dricka" istället, eftersom det mättar mycket. Min nya livsstil? - Drickdieten! 

Av Swaxu - 16 april 2012 22:00

Jag är så jäkla trött just nu, sov som sagt bara två timmar inatt!!  Funderar på att skita i Big Brother och sova istället.. kan sova en hel dag, utan problem. Hmm.. vad säger ni? 


Godnatt! 




Av Swaxu - 16 april 2012 18:48

Hämtade som sagt ut paket förra veckan, då jag även bad er gissa vad som var i.. remember?!  Vinnaren skulle ju få en länk och det var faktiskt ett par stycken som gissade rätt, därav blev det lottning. Menmen, grattis Felicia Rätt svar var en bok.. mer kan jag inte avslöja!


Av Swaxu - 16 april 2012 16:30

Godeftermiddag alla bloggläsare! 


Nu är jag äntligen hemma efter en rätt lugn dag i skolan, mycket nu inför nationella, måste erkänna att det är skönt att vara hemma tidigt.  Som sagt hade vi dans-redovisning idag och det gick verkligen skitbra, är riktigt stolt över min grupp!!  Film kommer kanske?!


Iallafall, snart ska jag internet-shoppa lite.. det var ju trots allt ett bra tag sedan. Vill spendera några tusenlappar även fast jag lovade mig själv att inte göra en massa impulsköp!  Har ni några speciella planer..?

Av Swaxu - 16 april 2012 06:30

Godmorgon, är ni vakna?! 


Själv är jag inte riktigt vaken känns det som!! Tyvärr har jag tidig skolvecka, vilket betyder att jag måste gå upp klockan 06:00 varje dag (tur jag fick sovmorgon idag).. jag verkligen hatar det!! Mitt morgonhumör är inte det bästa heller..  Menmen, lite positiv måste jag vara *blink*.  Som ni alla vet har vi dansat ett antal veckor på idrotten och idag är det dags.. vi ska nämligen redovisa det för hela klassen, woho!! Det ska verkligen bli skitkul.


Film kanske kommer upp..? 


Av Swaxu - 15 april 2012 20:20

Vem tror ni får lämna Big Brother ikväll..? 


Själv har jag ingen aning, är faktiskt väldigt nyfiken. Jag blev chockad när jag såg att Amandus och Joe var dom som var nominerade, trodde nämligen att det skulle vara Rodney, men icke!! Iförsig har Joe haft ett väldigt konstigt betéende dom senaste dagarna.. bara jag som märkt det? 

Av Swaxu - 15 april 2012 17:11

Jag har skaffat instagram, eftersom att det är rätt populärt, eller vad säger ni allihopa?!  Dock förstår jag inte så mycket av det än, men jag lär mig väl... förhoppningsvis. Det skulle iallafall varit skitkul om ni läsare följde mig där, heter "swaxu", så att jag kan prata med er och svara på kommentarer. - Låter bra va? 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards