Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under april 2012

Av Swaxu - 13 april 2012 15:15

Woho, Jensen har öppnat upp en ny restaurang att äta på!!  Dock har jag ingen aning om vad den heter?! Jag och ett par vänner tänkte testa det idag, men eftersom jag kände mer för kycklingspett och pommes, fick det helt enkelt bli Lampá På den nya restaurangen har dom bara vanlig mat, tror jag, vilket iförsig är något positivt för min del (man vill ju inte bli matförgiftad?). Kan absolut tänka mig att spendera många lunchtimmar där!! 

Det var sjukt längesedan jag åt på Lampā.... mums!!

Av Swaxu - 13 april 2012 10:36

Godmorgon allihopa!! 


Av Swaxu - 12 april 2012 22:03

Jag får en massa brev hemskickade hela hela tiden, det är helt sjukt, vissa viktigare än andra kanske jag ska påpeka..  Är det normalt att ungdomar får brev? Förr fick jag nämligen aldrig det, nu får jag det rätt ofta.. wonder why?!  Nej, men nu ska jag kolla på Big Brother sedan rensa alla papper som jag fått senaste tiden (hemskickade).


Av Swaxu - 12 april 2012 19:21

Godkväll på er!! 

Sitter just nu med färg i håret, woho, kommer lätt bli Sveriges-snyggaste efter detta, visst?! 

Hoppas att ni alla haft en bra, min dag har varit bäst, som vanligt!! Menmen, vi hörs om en stund.. 

Av Swaxu - 12 april 2012 14:45

Hämtade som sagt ut paket för någon dag sedan och en hel del av er undrade vad som var i, hmm.. vad tror ni?!  Rätt svar får en länk och kommer alltså synas för mina 500 läsare! 


Av Swaxu - 12 april 2012 11:00

Godmorgon alla kära läsare! 


Sovit gott? Själv har jag sovit superbra, dock är jag trött som vanligt, missade nämligen mitt alarm igen x100. Nu hade jag iallafall tänkt att jag skulle käka lite frukost eftersom jag strax ska bege mig till bussen, förresten.. har ni läsare tips på god frukost, är sjukt trött på att äta samma sak varje morgon!! 

Vad brukar ni äta till frukost?!


PS. Har ni hört om tsunamin i Thailand? Hemskt... 


Av Swaxu - 11 april 2012 22:15

Ändrade planer!!


Kvällens planer blev lite ändrade.. färgade aldrig håret eftersom jag hade en massa annat att göra! Svarade istället på en massa bloggmail och kollade igenom mitt projekt, så att förmodligen fixar jag håret imorgon (inte för att det är någon fara, men..) Själv sitter jag iallafall nu och kollar på Big Brother.. hälften av deltagarna lever som fattiga och den andra delen rika, hmm.. jag skulle lätt varit med dom rika *blink*! 


Av Swaxu - 11 april 2012 19:15

Såhär ser min kväll ut idag!!  Ska snart käka en god pizza, sedan ska jag förmodligen färga håret, vilket jag inte har gjort på superlänge. Spännande.. eller vad säger ni?!  Nej, men det ska bli skönt att fixa till håret ordentligt, så att man ser snygg(are) och fräsch(are) ut.


Hörs senare!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards