Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under april 2012

Av Swaxu - 3 april 2012 13:15

Godmorgon! 
Det är en ny dag, vädret är fint tror jag och jag mår superbra!  Själv har jag en del planer idag, ska nämligen ringa ett par viktiga samtal angående lite bloggprojekt och så, vilket ska bli skitkul.  Jag kanske även ska träffa Sandra, eftersom vi aldrig hann igår, måste verkligen prata med henne.. har ju inte sett henne på någon vecka!?  - Förresten så fick jag en idolbild från en bloggläsare imorse,

tack så jättemycket! 


PS. Jag tänker inte diskutera mer om Cornelia, så jäkla löjligt.

Av Swaxu - 2 april 2012 23:15

Okej.. vill börja med och säga att mitt förra inlägg blev ett stort jäkla missförstånd.  Därför tänker jag berätta allt i detalj.


Den här tjejen, som gick i min förra klass började Gilla en del kommentarer på Facebook om mig för någon dag sedan, som inte var så värst trevliga. Därav började jag skriva till henne, eftersom jag vet att hon aldrig skulle säga dom orden hon Gillade på Facebook.  Efter att vi pratat, hängde hon ut mig på sin blogg (HON BÖRJADE HÄNGA UT MIG.. kom ihåg det bloggläsare), men så fort jag gör det är det sjukt omoget?! Hmm...?  


För det första så var min uthängning väldigt mild, jag bara rättade det hon hade skrivit på sin blogg (att jag började skriva ifrån ingenstans, när jag egentligen skrev av en anledning), och det har jag all rätt att göra. Såsom människor behandlar dig, ska du behandla dom. Jag menar, tänk bara på oss bloggare hur mycket skit vi får ta varje dag för att det sitter fega personer bakom sina datorer och skriver en massa skit!?


Jag är emot mobbning som tusan, ni anar inte. Det är det värsta jag vet.. men samtidigt så är mobbning ingenting som sker över en dag. Plus att det var hon som började med allt. Skulle nämligen aldrig skriva till henne eftersom jag inte gillar hennes sätt att vara?! Är man med i leken, får man leken tåla!


Sov gott kära bloggläsare, så hörs vi imorgon! 

Bild från Cornelias blogg där hon började hänga ut mig!



Av Swaxu - 2 april 2012 19:15

Sådär, nu är jag hemma efter att ha shoppat en del *blink*.  Dock stressade jag jättemycket med tanke på att Pappa skulle hämta mig efter bara en timme. Men trots det handlade jag ett par nya skor (nike) och nytt TV-spel, tillsammans gick det på lite över 1000-lappen, billigt va Jag är verkligen nöjd med köpen!!

Av Swaxu - 2 april 2012 17:00

Nu ska jag snart åka iväg för att shoppa lite mycket Jag har precis gjort en liten Att köpa-lista, så att jag inte glömmer något.. smart va?!  Det blev en del tillslut, men jag får väl helt enkelt se hur mycket jag får med mig hem idag.

Av Swaxu - 2 april 2012 14:50

Idag är det våffeldagen tror jag och det firas med att äta en massa våfflor, mums!!  Själv har jag ätit ett par stycken nu och fler lär det bli. 


Av Swaxu - 2 april 2012 12:45

Godmorgon, godmorgon!!


Nu under morgonen har bloggplatsen krånglat en del, mer eller mindre, dock är allt fixat nu vilket känns skönt!  Som sagt ska jag kanske träffa Sandra idag, men först måste jag åka och shoppa lite..

vill nämligen slösa pengar!  Funderar på att handla hem ett par nya skor, TV-spel och kanske lite fler kläder. Själv har jag ju slösat rätt mycket pengar dom senaste månaderna (cirka 15000), men pengar är till för att slösas, right? - Update u later! 


Förresten, är det bara jag som har påsklov?


Av Swaxu - 1 april 2012 22:53

Vad tycker ni bloggläsare om att Jimmy lämnade Big Brother?!  Själv tycker inte jag det spelade någon större roll med tanke på att han inte tillförde så mycket i huset. Han är inte underhållande, om ni förstår vad jag menar!?

Av Swaxu - 1 april 2012 19:30

Åhh.. vet att jag har skrivit mycket om resor i bloggen, men jag har fortfarande ingen aning om vart vi ska åka, nu i sommar. Hade ju nämligen tänkt att Sandra skulle följa med, dock känns allting så oplanerat!  Tur då att jag ska träffa henne imorgon, så att vi kan börja planera hur resan ska se ut, eller vad säger ni? 


Men jag frågar er återigen.. har ni några tips på resetips?! 

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards