Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under april 2012

Av Swaxu - 1 april 2012 16:18

En del av er bloggläsare undrade vad min fina kusin Hanna gav mig i present när jag var där!! Själv öppnade jag den för en liten stund sedan och i fanns; godis, kakor, pengar, glitter-hjärtan, osv.  Hur gulligt? 


Tack Hanna!! 


Av Swaxu - 1 april 2012 13:15

I Fredags, när jag satt på bussen till Trelleborg var jag helt säker på att min dator hade gått i sönder...  Busschauffören körde nämligen som en idiot rent ut sagt!!  Det kändes nästan som om han ville irritera bilarna framför.. han stannade alltid några centimeter inpå bilarna. Det slutade med att min väska flög rätt ner på golvet, med värde av fleeeeera tusentals kronor. 

IDIOT!

Av Swaxu - 1 april 2012 10:30

Godmorgon alla fina bloggläsare! 


Nu bär det snart av hemåt, har ju som sagt varit i Trelleborg nu över helgen och det har verkligen varit superkul. Känns nästan som en tradition att jag åker hit lite då och då!  Dock ska jag först inom Lund en snabbis för att träffa min nyfödda kusin Tuva. Min moster gjorde en blöjtårta igår som vi ska ge till henne.. visst var den fin?! 


Ni får ha en bra dag, så hörs vi lite senare!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards