Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juni 2012

Av Swaxu - 15 juni 2012 00:00

Förlåt för uppdateringen, men det har varit "fest" här hemma, woho, superkul eller vad säger ni?! 

Berättar mer om kvällen imorgon, so stay tuned!  Nu ska jag sova, är nämligen sjukt trött.. godnatt kära läsare! 


Ojsan, titta vad jag hittade..


Av Swaxu - 14 juni 2012 18:00

Fick en massa respons på min outfit idag.. bara positiv såklart, nästan!  Det är skitkul att ni gillar min stil. Och som jag sagt tidigare är Dagens outfit väldigt populärt har jag märkt. Kanske borde göra det oftare? 


Av Swaxu - 14 juni 2012 15:00

JAG HAR SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!! 


Av Swaxu - 14 juni 2012 07:15

Godmorgon, godmorgon!!


Idag är det som sagt skolavslutning för min del, vilket både ska bli skönt men samtidigt lite jobbigt. Jag trivs ju så jäkla bra i min klass, dock ska vi ha en del klassfester i sommar, då lär man träffa dom flesta!!  Avslutningen varar inte så länge, bara en timme ungefär. Efter det ska jag och ett par kompisar käka lunch trots att matkorten är spärrade, sedan får vi se vad dagen har att bjuda på.  Kanske ska träffa min kusin!


Såhär ser jag ut idag:


Av Swaxu - 13 juni 2012 20:12

Behöver er hjälp mina kära läsare!! Vilken låt tycker ni att jag ska spela in?  Den som kommer med det förslaget jag väljer får en länk här på bloggen, aldrig fel va?  Glöm inte att jag har Bloggplatsens största blogg.


PS. Sjunger det mesta! 

            

Av Swaxu - 13 juni 2012 17:37

Mums, eller vad säger ni?!  Kan inte laga mat, då får det bli sånt här!!


Av Swaxu - 13 juni 2012 14:30


Som jag sa i videobloggen börjar mitt sommarlov imorgon, vilket ska bli så jäkla skönt!!  Jag har en massa planer inför sommaren. Först och främst ska jag ju åka utomlands, dock inte med hela familjen. Sedan ska jag på en massa klassfester, åka till Liseberg, träffa vänner.. helt enkelt bara leva livet!! 

Jag kan erkänna att jag verkligen längtat efter det här lovet, att bara kunna slippa tänka på skolan och köra ALL IN på bloggen.


Trots att jag redan har en stor blogg, ska den bli ÄNNU större. Är sjukt glad för mina 9000 + läsare i veckan, verkligen. Men nu ska jag se hur långt bloggen kan ta mig!! 


I LOVE SUMMER!


Av Swaxu - 13 juni 2012 06:30

Godmorgon allihopa!! 


Vill bara göra en snabb update och säga att jag satt i bloggmöte hela kvällen igår, därav ingen uppdatering.. har som sagt en del projekt som snart är klara, vilket känns sjukt bra!!  Kan tyvärr inte avslöja för mycket än.. men till helgen får ni veta mycket mer. 


Förresten här är en länk till Lollos blogg angående min "Sommar-fråga" jag hade här om dagen. Hoppas du blir glad nu när du får synas bland mina 1300 besökare!!  Tycker ni läsare att jag borde ha fler minitävlingar, där jag lottar ut lite länkar, då och då?


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards