Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juni 2012

Av Swaxu - 6 juni 2012 21:25

Har verkligen haft skitmycket att göra idag, men så är det när man har en stor blogg och berättar vad man heter på Skype haha!  Iallafall så kommer jag utse TRE vinnare av Finn ett fel imorgon, istället för två. Anledningen är för att jag egentligen skulle gjort det idag. Låter bra va?!  Vem tackar nej till en länk från Swaxu - ingen såklart! 


Är det bara jag som är ledig på Fredag förresten?


Av Swaxu - 6 juni 2012 18:45

Sådär, nu har jag fixat en blogg-skype, där ni läsare kan ringa och snacka med mig. Finns nämligen rätt många som vill det har jag hört, haha.  Jag heter iallafall; swaxubloggplatsen, så det är bara att lägga till mig! 

Av Swaxu - 6 juni 2012 16:11

Det kommer bli sjukt bra, eller vad tror ni?! 


Av Swaxu - 6 juni 2012 13:15

Godmorgon allihopa! 


Shit vad jag sov länge, eller vad säger ni?! Gick nämligen precis upp, haha!  Menmen, idag är det som sagt Sveriges nationaldag, om ni nu missat det, och själv har jag en del planer. Först och främst ska jag färga håret (mer info om det senare), efter det hade jag tänkt ringa min kära kusin, har typ inte träffat henne på minst en månad.  Kanske blir spontan-shopping? 


Vad ska ni göra idag?


Av Swaxu - 5 juni 2012 22:36

Sponsrat-inlägg *host*! 



Ni har väl inte missat att "Snowwhite and the Huntsman" har biopremiär den 8:e Juni, alltså om tre dagar?!

Det ryktas om att den ska vara en av dom bästa filmerna just nu, vilket är hur grymt som helst eller vad säger ni?  Själv funderar jag på att gå och se den.. 


Förhandsboka eller köp biljett till Snowwhite and the Huntsman redan nu! 


Av Swaxu - 5 juni 2012 16:00

Jag startade upp ett bloggprojekt för inte så längesedan, som många av er verkligen ville veta, och det var att ändra design och header här i bloggen. Själv jobbar jag på för fullt med allting och jag tror att det ska vara klart inom dom närmsta veckorna, spännande va?! 

Av Swaxu - 4 juni 2012 20:46



Angående mitt förra inlägg, med resväskorna, så vill jag bara säga att priset har en stor skillnad, mer än vad ni faktiskt anar. För det första är kvalitén skitdålig på en fattig resväska! Ju dyrare saker och ting är, desto bättre är dom.. trodde många av er visste det, men tydligen inte?!  Sen är det en annan sak att man inte alltid har råd med det, men om man har.. varför skulle man inte köpa något lite dyrare och bättre? 


Min resväska ska kosta runt 1500 kronor iallafall. Woho!!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards