Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juni 2012

Av Swaxu - 2 juni 2012 17:00

Sådär, nu är jag hemma igen!! 


Var som sagt i Trelleborg, på ett litet ärende, samt för att hälsa på min gammelmorfar som fyller år idag!!  Det blev lite fika där, muffins och kakor, mums.  Nu hade jag iallafall tänkt käka, vet dock inte vad.. kanske ska börja med någon ny diet?  Älskar att testa dieter; fett, icke fett, godis, mortötter, osv, osv. Vad blir det för diet denna gång?


Av Swaxu - 2 juni 2012 12:45

Godmorgon alla kära bloggläsare! 


Idag är det Lördag och man kan helt enkelt säga att jag fått sova ut lite, vilket är mycket skönt.  Dock ska jag iväg om en liten stund, därav är jag väldigt stressad just nu! För er som undrar ska jag till Trelleborg en snabbis. 


Vad ska ni göra idag? 


Av Swaxu - 2 juni 2012 00:00

Nu hade jag tänkt köra igång Finn ett fel tävlingen igen, eftersom den var mycket populär bland er bloggläsare! Gissa rätt och vinn en länk där du får ta del av mina 1000 unika läsare om dagen, aldrig fel va?!  Lycka till! 

Finn ett fel i VÄNSTRA bilden! - Även ni utan bloggar kan vinna, fina priser! 

Av Swaxu - 1 juni 2012 20:45

Eftersom jag är så jäkla trött efter veckan sitter jag och tittar på finalen i Let's Dance! Min favorit är helt klart Molly, hon är riktigt duktig och tänk på att hon bara är 17 år gammal.  Ska jag vara helt ärlig visste jag inte vem hon var innan det här, men måste säga att hon är en grymt bra dansare, eller vad tycker ni? 


Vem är er favorit? Vem hoppas ni vinner hela Let's Dance? 


Av Swaxu - 1 juni 2012 18:36

Tänkte bara tipsa er att bli vän med JENS på Facebook!  Han är en grymt bra DJ som spelar på fester, events, överallt!! Vill du att han ska spela på DIN fest? Isåfall hittar du hans fanpage här! 



Av Swaxu - 1 juni 2012 14:45

Sitter just nu och kollar på Big Brother, har som sagt tagit lite ledigt nu ett par timmar, vilket är mycket skönt!!  Jag är nämligen aldrig ledig..  Haha, vill bara säga att jag längtar tills jag ska vara med i Big Brother, ska bli så jäkla kul. Jag hade kunnat vara själv i huset och ändå gjort mycket bra TV *blink*. 


Av Swaxu - 1 juni 2012 07:45

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!  PARTYYY..


Vet ni så trött jag är efter denna långa och dryga vecka??  Det passar verkligen bra med helg nu, har ju som sagt tappat flera flera timmars sömn under dom senaste dagarna.  Dock är hela helgen fullbokad, som vanligt, men så är det när man är en storbloggare.. eller?! 


Förresten så fick jag sovmorgon med tanke på att två av mina lektioner blev inställda. Därav går jag bara i skolan mellan 10-12 idag. Vi ska debattera om kärnkraftverk under den långa lektionen!! Hoppas verkligen att det går bra för mig.  


Vi hörs när jag kommit hem igen! Ska läsa lite om kärnkraft nu, haha..

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards