Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juni 2012

Av Swaxu - 17 juni 2012 12:30

Godmorgon!! 


Hoppas att ni mår bra kära läsare, med mig är super!  Jag kan knappt förstå att jag har fått sommarlov haha, känns lite overkligt men skönt. Nu kan jag nästan sova hur länge jag vill varje dag, det enda som stoppar mig lite är ju mitt jobb (bloggen). Måste ju hålla er uppdaterade, visst? 


Ska kanske iväg och shoppa om ett par timmar, var ett tag sedan nu!! Vad ska ni göra idag?


Av Swaxu - 16 juni 2012 18:43

Det blir sånt jäkla liv, både på Facebook och på bloggen, när jag väljer att gå på dieter samt att inte äta så mycket mat om dagarna. NEJ, dieter är inte för feta människor, isåfall MÅSTE ni läsa på ämnet diet innan ni argumenterar med mig!!  Tycker det är sjukt larvigt att folk ens blir provocerade.. jag menar, vem behöver äta på sommaren, när det är varmt? Det är viktigare att dricka mycket!

Drick mycket vatten, saft och sånt som släcker törsten, men samtidigt är bra för kroppen. 


Själv har jag typ slutat äta mat om dagarna, är liksom inte hungrig när det är så varmt ute, därav älskar jag mina Smoothies, som både gör mig mätt och belåten, trots att det är något man dricker!


Klarar av att sköta mitt eget liv! 


Av Swaxu - 16 juni 2012 15:45

WOHO, visste ni att mina videobloggar fått över 10 000 views på Youtube? Så jäkla grymt!! 



För er som missat mina videobloggar, här är några stycken: 


Av Swaxu - 16 juni 2012 13:30

Hej på er!! 


Nu har jag precis kollat på när min kusin Hanna (och hennes lag) spelat fotboll. Dom var jätteduktiga och vann med hela 5-0, verkligen imponerande!  Det var sjukt mycket folk där, vilket måste gjort spelarna extra pressade.. eller vad säger ni som själv spelar fotboll? Är det så? 


PS. Angående Fotbolls-EM igår.. så jäkla trist att Sverige förlora, vi hade ju övertaget stort sett hela matchen.


Av Swaxu - 16 juni 2012 00:02

Nu hade jag tänkt köra igång ännu en liten minitävling där du har chansen att vinna valfritt mobilskal till din mobil. Alltså både till iPhone, android, osv, osv. Bra va? 


Allt du behöver göra är att:


* Skriva vilket skal du vill ha och varför? (länk!).

* Länka det här inlägget på din blogg eller Facebook (visa mig, så att jag vet att ni gjort det - Simon Åkesson @ FB).


Av Swaxu - 15 juni 2012 20:00

Nuförtiden vill jättemånga företag samarbeta med mig, vilket är självklart.. right?!  Jag har fått hem en massa sponsrade saker, både via mail och posten. Det kan vara allt ifrån iPhone-tillbehör till presentkort. Vill liksom inte bli sponsrad med skitsaker som många andra kända bloggare blir.. haha, bara pinsamt ju! 


                                        Detta fick jag hem sist, woho!

Av Swaxu - 15 juni 2012 16:05

Sådär, nu har jag äntligen utsett vinnarna av Finn ett fel tävlingen! Det är en mycket populär tävling måste jag säga, där många av er bloggläsare deltog, vilket var skitkul!  Ja, jag kommer självklart ha tävlingen inom kort igen, så håll er uppdaterade. 


Vinnarna hittar ni här, här och här grattis.. nu lär ni få cirka 1000 läsare extra *blink*!


Av Swaxu - 15 juni 2012 14:00

Godmorgon!! 


Shit vad jag sov länge idag, haha!  Dock kanske det inte är så konstigt med tanke på att jag var uppe 20 timmar igår, eller?!  Som sagt var det lite fest här igår och tro det eller ej, men jag sjöng ett par låtar för alla som var här, vilket gick superabra och snacka om att det var succé!! Vi beställde också hem mat för cirka 1500 kronor, hade 5-kamp, osv.. allting var helt enkelt skitkul.  Idag däremot ska jag bara jobba med bloggen, ta ut vinnarna av Finn ett fel, svara på en massa mail.. ja ni vet!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards