Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juni 2012

Av Swaxu - 10 juni 2012 18:18

Ni bloggläsare har väl inte glömt att följa mig på instagram?!  Jag heter swaxu där, så det är bara att börja följa mig!! Glöm inte att jag också kollar in mina followers lite då och då, vilket jag tycker är superkul!! 


Förresten så vill jag tipsa om Sarahs blogg, hon är grymt duktig på att göra designer. - Ta en titt! 


Av Swaxu - 10 juni 2012 15:30

Sådär!!  Äntligen är headern samt designen fixad!! Vad tycker ni läsare, hiss eller diss? 

 



Av Swaxu - 10 juni 2012 13:15

Godmorgon allihopa!! 


Sovit gott?? Själv har jag inte alls sovit bra, mår nämligen allmänt dåligt idag.. menmen!  Snart hade jag iallafall tänkt fixa det sista med min nya header, som förövrigt är skitsnygg *blink*.  Efter det måste jag ringa ett par samtal till min bloggmanager kanske?. Vet också att en del bloggläsare vill prata med mig på skype, så att förmodligen kommer jag väl att göra det under dagen, haha! 


För er som inte har mig på skype, adda: swaxubloggplatsen.


Av Swaxu - 10 juni 2012 00:15

Nu hade jag tänkt köra igång Finn ett fel tävlingen igen, eftersom den var mycket populär bland er bloggläsare! Gissa rätt och vinn en länk där du får ta del av mina 1000 unika läsare om dagen, aldrig fel va?!  Lycka till! 

Finn ett fel i VÄNSTRA bilden. Även ni utan bloggar kan vinna FINA priser!! 

Av Swaxu - 9 juni 2012 21:30

Sådär, nu har jag suttit och läst igenom alla kommentarer angående tävlingen!!  Superkul att så många var med och tävla, verkligen. Nästa gång tänker jag lotta ut iPhone-skal, så håll utkik. 


Grattis till dig Missi, maila mig på swaxu@hotmail.com!


Av Swaxu - 9 juni 2012 18:30

FAAAN... designen samt headern har klyddat lite!! Därav ser det ut som det gör just nu, men det fixas inom kort!


Smygtitt på nya headern:


Av Swaxu - 9 juni 2012 13:15

Godmorgon, godmorgon! 


Ännu en fullspäckad dag för Swaxu! Idag ska jag nämligen lotta ut en lycklig vinnare till min kamera värde 3500 kronor, sedan ska jag visa er min nya design + header och sist men inte mist så ska jag träffa min fina kusin Sandra. Därav måste jag hoppa in i duschen nu och fixa till mig lite, för hon kommer redan om en timme.  Bilder kommer!


PS. Vill bara tacka er, alla fina bloggläsare, för nu har jag fått över 3000 LIKES på bloggen.. underbart! 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards