Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juni 2012

Av Swaxu - 8 juni 2012 21:28

Vad tycker ni läsare om dagens skönhetsideal?!  Är det bra, dåligt eller både och?!


Av Swaxu - 8 juni 2012 19:11

GLÖM inte att jag lottar ut en Sanyo kamera, värde 3500 kronor, imorgon!! 


Vill du också vara med och tävla? Det är super enkelt.. läs mer här! 


Av Swaxu - 8 juni 2012 15:49

Jag är så jäkla irriterad... hatar Historia!!  Nu ska jag internet-shoppa för flera tusentals kronor, behöver nämligen något annat att tänka på...  Det är sjukt att skolan kan göra mig så arg!!!


Av Swaxu - 8 juni 2012 13:05

Godmorgon! 


Bara jag som är ledig idag eller?  Känns sjukt härligt med tanke på att jag fått sova ut riktigt ordentligt. Dock måste jag göra min sista inlämning i skolan nu, den ska nämligen vara inne klockan 17:00 senast, därav känner jag mig faktiskt lite stressad just nu!  Annars ska jag inte göra så mycket, förutom att jobba lite med min nya design till bloggen.. spännande va

Av Swaxu - 7 juni 2012 21:15

Sådär, nu har jag äntligen utsett vinnarna av Finn ett fel tävlingen! Det är en mycket populär tävling måste jag säga, där många av er bloggläsare deltog, vilket var skitkul!  Ja, jag kommer självklart ha tävlingen inom kort igen, så håll er uppdaterade. 


Vinnarna hittar ni här, här och här grattis.. nu lär ni få cirka 1000 läsare extra *blink*!


Av Swaxu - 7 juni 2012 16:00

Jag tänker helt klart dissa alla bloggare som inte förstår sig på bloggvärlden. Jag menar, är man i bloggbranschen borde man väl ändå förstå sig på den?!  Men, tro det eller ej, det är faktiskt inte så många som gör det, vilket är sjukt sorgligt, haha!  Varför ska bloggare hata varandra..? Det borde istället vara tvärtom, att vi stöttar varandra, mer eller mindre. Men som vanligt är folk avundsjuka.. speciellt på en storbloggare som mig *blink*. 


LÄR ER BLOGGBRANSCHEN - ni som inte förstår er på den!

Av Swaxu - 7 juni 2012 10:45

Godmorgon! 


Idag är det Torsdag, vilket betyder att jag ska lämna in alla skolböcker.... äntligen!!!  Det märks verkligen att det snart är sommarlov eller vad säger ni?  Jag vet att många slutar redan idag, dock går jag ett par dagar till, haha. Menmen, nu hade jag tänkt käka frukost.. sedan fixa till mig lite!!


Missa inte Dagens diss om en stund. 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards