Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juni 2012

Av Swaxu - 23 juni 2012 10:45

Godmorgon allihopa!! 


Hoppas att ni hade en bra dag igår, för det hade jag. Dock funderar jag på att åka in till läkaren eftersom jag har sjukt ont när jag andas, osv. Hoppas inte det är något allvarligt!  Menmen, idag ska jag iallafall åka iväg och shoppa... vill nämligen slösa några tusenlappar. Det var ju trots allt ett bra tag sedan jag shoppade, visst!? 


Vad ska ni göra idag?


Av Swaxu - 22 juni 2012 19:01

Vädret har ÄNTLIGEN blivit bättre. Molnen har lättat och det har spruckit upp, vilket betyder att solen skiner.. trots att det regnat hela dagen!  Snart ska vi grilla, mums! Dock är jag sjukt mätt... kanske borde spy upp allt eller?


Av Swaxu - 22 juni 2012 15:20

Haha, ni läsare är ju bara underbara!!  Det här skrev en tjej vid namn Sofia till mig igår. 


Kom gärna fram till mig och prata, det skulle jag uppskatta!!  Alltid kul att snacka med er läsare!

Av Swaxu - 22 juni 2012 12:45

Godmorgon, godmorgon!! 


Idag är det ju Midsommar förtusan, det hade jag HELT glömt bort. Anledningen är kanske för att vädret är SKITDÅLIGT, det öser ner här i Skåne!  Menmen, om bara ett par minuter får vi gäster (nästkusinerna från Göteborg + Farfar och hans fru), vilket ska bli jättetrevligt! 


Nu under midsommar kommer jag ta ledigt ifrån all bloggmail, men det är väl OK, eller vad tycker ni? 


Vad ska ni göra idag? 


Av Swaxu - 22 juni 2012 00:01

Nu hade jag tänkt köra igång Finn ett fel tävlingen igen, eftersom den var mycket populär bland er bloggläsare! Gissa rätt och vinn en länk där du får ta del av mina 1000 unika läsare om dagen, aldrig fel va?!  Lycka till! 


Finn ett fel i VÄNSTRA bilden. Även ni utan bloggar kan vinna FINA priser!! 


Av Swaxu - 21 juni 2012 21:30

Måste bara säga att det är helt sjukt hur LÅNGT bloggen faktiskt har tagit mig hitentills!  Det är helt fantastiskt och jag är riktigt stolt över mig själv. Jag har över 20 000 klick i veckan (+ 10 000 unika)!!  Bloggen har liksom blivit som mitt heltidsjobb, vilket inte är jobbigt alls eftersom det är något jag älskar att göra. Ni läsare är helt OTROLIGA, så jäkla grymma!!  Jag är glad över att kunna kalla mig själv en förebild för andra människor. Får dagligen en massa mail och kommentarer om hur man får en bättre blogg, osv, osv.  För er som missat har jag skrivit hur man skaffar sig en BRA blogg, inlägget hittar ni genom att klicka HÄR!!


Jag vill verkligen se hur långt bloggen kan ta mig, det här är bara början. Min blogg växer och växer för varje dag som går, och jag vill verkligen säga ett stort tack till alla er läsare. Ni är AMAZING! 


Förresten, så ska jag färga mitt hår MÖRKARE och den som gissade rätt först var Ebba, grattis! 

Av Swaxu - 21 juni 2012 17:30

Äntligen är jag hemma!! 


Det har verkligen varit en fullspäckad dag för min del, har nämligen precis kommit hem. Som sagt gick jag till tandläkaren imorse för att borra, och jag måste säga att det knappt kändes (nej, tog ingen bedövning), vilket jag är mycket glad över. Dock känns det lite konstigt nu efteråt, jag är lite sådär försiktig med att äta på den sidan dom lagade, osv, osv. 


Efter att ha varit hos tandläkaren var jag tvungen att skynda mig hem för att hämta busskort och lite pengar, därefter åkte jag till min p-frisör och klippte mig. Det blev skitsnyggt som vanligt!!  Hon har typ semester om ett par veckor, vilket betyder att jag får gå och klippa mig hos någon värdelös frisör.. 


PS. Jag märkte en sak nu under dagen. Folk här, där jag bor, gillar inte mig.. dom snackar skit, startar Facebook grupper, träffas FÖR att snacka om mig och en massa annat trams. Men TROTS DETTA hälsar dom på mig och leker skittrevliga när jag går förbi, in real life. Så jävla löjligt... trams, trams och TRAMS!! 

Bild från tandläkaren!!

 

PS #2. När jag satt och väntade hos tandläkaren innan idag såg jag en KÄND skådespelare komma in.. först kände jag inte alls igen honom, men det kanske inte är så konstigt. Han håller nämligen inte på så mycket med skådespeleri längre! GISSA VEM? 

Av Swaxu - 21 juni 2012 13:00

Sådär, nu har jag precis varit hos tandläkaren.. berättar mer om det när jag kommer hem!  Själv är jag just nu påväg till min personliga frisör, fick ju som sagt ändra tiden pga tandläkartiden.  Vi hörs när jag kommit hem, ha en fortsatt bra dag kära läsare!! 

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards