Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under augusti 2012

Av Swaxu - 1 augusti 2012 16:34

Jag sitter just nu och käkar lite "lyx-lunch" på China box, riktigt gott! Bion börjar om cirka 30 minuter, hörs efter! :D

Av Swaxu - 1 augusti 2012 14:01

Det var ett tag sedan jag körde Dagens outift. Vad tycks!? 


Av Swaxu - 1 augusti 2012 11:30

Godmorgon alla läsare! 


Hoppas att allt är bra med er, själv mår jag superbra! Som sagt ska jag se den nya Batman filmen idag, har fått hur många meddelande och kommentarer som helst att den är skitbra!  Ska dock inte åka härifrån förens om ett par timmar, så det blir väl förmodligen att äta ute idag, woho!!  Borde nog vara glad att jag kan göra de så ofta som jag faktiskt kan, det är inte alla som har råd med det. Många tycker att det är dyrt!

 


Uppdateringen idag kommer att vara skitbra, det blir en hel del mobilbloggar.. det gillas va?! 

Jaja, vad ska ni läsare göra idag då?!

Av Swaxu - 1 augusti 2012 00:00

Tänkte göra ännu ett Svar på tal!

 

 


Haha, jag röker verkligen inte.. så jag förstår egentligen inte varför folk ska hitta på en massa rykten!?  Menmen, är man en kändis så är man.. 

 

Ni läsare vet ju HUR NOGA JAG ÄR MED att ha fräscha tänder. Och hur fräscht ser detta ut...?



Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards