Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under augusti 2012

Av Swaxu - 12 augusti 2012 00:00

* Jag är inte kaxig, det är bara försvar.

* Jag är inte döv, jag lyssnar bara inte på bullshit.

* Jag snackar inte skit, jag säger bara sanningen.

* Jag är inte egoist, har bara självkänslan.

* Jag är inte elak, bara ärlig.

 

FUCK YOU HATERS!

Av Swaxu - 11 augusti 2012 20:33

Jag har precis gjort en hemmagjord McFlurry daim, mums!! ;)

Av Swaxu - 11 augusti 2012 16:45

Jag vet att många av er bloggläsare har frågat mig hur man tjänar mycket pengar. Normalt sätt brukar man behöva ha mycket bloggläsare för att göra det, men nu har Bloggerfy en funktion som heter Sponsrade inlägg, vilket gör att det inte spelar så jättestor roll hur många läsare du har. Självklart tjänar man mer pengar ju fler läsare man har, men det kan ge bra resultat ändå!! 

Av Swaxu - 11 augusti 2012 13:30

Godmorgon!! 


Idag börjar jag dagen med att sätta mig i mitt uterum, där det för övrigt är 33 grader.. härligt!  Det var som sagt 36 grader på kvällarna när jag var på Rhodos, så att det känns nästan som om man är tillbaka haha. Jag hade faktiskt tänkt att jag skulle sola en stund med tanke på att vädret är skitbra!  Jag vill ju inte att min bruna färg ska försvinna..


 

Eftersom mina haters alltid tror att jag ljuger, så har jag fotat termometern!


Av Swaxu - 10 augusti 2012 19:45

Nu har jag precis kollat igenom alla kommentarerna för utlottningen. Det var över 115 stycken som var med och tävlade, helt sjukt!!!  Dock är det jättesvårt att välja ut en vinnare. Har försökt att göra det så rättvist som möjligt. Tro mig, jag skulle vilja ge er alla ett par skor, men tyvärr funkar det inte så!! 

Vinnaren var iallafall Emii, grattis!! Kolla din mail för mer information.


Ni bloggläsare får inte glömma att jag tänker ha massa fler tävlingar inom kort. Ni får gärna skriva vad ni skulle vilja att jag lottade ut!? 


PS. Grattis SVERIGE - OS-FINAL!! 

Av Swaxu - 10 augusti 2012 16:15

Hehe.. tydligen fick jag en mobilräkning på över 2500 kronor!! 

Av Swaxu - 10 augusti 2012 13:42

Godmorgon på er allihopa!!

 

Jag håller just nu på att lära mig hur man gör bullar i ugn, bättre sent än aldrig, right?!  Har inget annat jag vill äta hemma för tillfället, så att jag fick helt enkelt testa mig fram! Hmm, undra hur det slutar? 

 

Utlottningen av skorna sker lite senare idag!

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards