Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under augusti 2012

Av Swaxu - 3 augusti 2012 18:43

Om ni får välja mellan mobil eller dator, vad väljer ni då?! 


Själv skulle jag nog aldrig klara mig utan mobil.. fast skulle nog inte klara mig utan datorn heller, haha!!

Av Swaxu - 3 augusti 2012 15:15

Tror ni bloggläsare på andar?!  Inatt, innan jag skulle gå och lägga mig, så blev jag skiträdd!! Det här har aldrig hänt, men jag satt och lyssnade på musik, tog det lite lugnt osv, då jag plötsligt hör hur en väska smäller ner på golvet i vardagsrummet (tror jag?).... snacka om att jag HOPPA till!!  Dock undrar jag vad det var, trodde först vi hade fått inbrott.. men det hade varit konstigt med tanke på att vi har larm.


Kanske var det en ande..?  Har ni bloggläsare varit med om något liknande, något konstigt..?

Av Swaxu - 3 augusti 2012 13:00

Godmorgon!! 


Vill börja med och säga att jag inte är bortskämd, som vissa tydligen tyckte angående mitt förra inlägg. Jag skrev det för att rätt ska vara rätt, eller hur?!  Och sedan har flera kommenterat att jag inte har flera tusen tittade på varje video, och det var absolut inte det jag sa. Ni, som kommenterade det, måste lära er att läsa och inte hitta på egna slutsatser. Självklart är jag väl nöjd med ett par hundralappar, men med tanke på att det skulle varit mer så stör det mig. Och jag vet att det hade stört er med om ni var i min situation. Slutdiskuterat om det nu!! 

 

Idag är det Fredag (tror jag), jag håller knappt reda på dagarna längre och det är faktiskt lite skrämmande om jag ska vara ärlig. Själv sitter jag just nu och tittar på Mannen som talar med hundar. Måste säga att det är faktiskt ett sjukt intressant program. Hunden är verkligen människans bästavän, visst? 

 

Jag ska köpa en hund när jag blir äldre..

 

VÄRLDENS FINASTE HUND!!!


Av Swaxu - 3 augusti 2012 00:00

Åhh, var är mina pengar egentligen?! 


Som ni alla vet får jag betalt för mina videobloggar, och tro det eller ej, men jag har faktiskt flera tusen tittare på dom. DOCK har jag läst att Videofy.me inte betalar ut pengarna som man tjänat..?! Kanske därför jag inte tjänat så mycket som jag trodde..?!  Det här är absolut något jag stör mig på. Jag har alltså haft flera tusen tittare och får inte mer än ett par hundralappar? Det är dåligt, riiiktigt dåligt. Så alla mina kära läsare, tro inte att ni tjänar några stora summor pengar där. Man får inte ut så mycket som där står!!


Löjligt!!! Vem fan bryr sig om ett par hundralappar?


Av Swaxu - 2 augusti 2012 20:15

Idag är det en ta det lugnt-dag för mig. Alltså att jag tar ledigt ifrån allt bloggjobb, vilket faktiskt behövs ibland, och gör något annat jag också tycker är kul!  Själv har jag suttit och spelat Batman Arkham Asylum hela dagen, grymt spel. Har dock redan klarat ut det, men det var ett tag sedan. Iallafall, imorgon blir uppdateringen som vanligt igen.. hoppas att ni förstår. 


Förresten, vill ni tipsa om någon bra blogg jag borde läsa?!

Av Swaxu - 2 augusti 2012 13:47

Godmorgon alla läsare!! 


Har sovit enda fram tills nu.. är skittrött. Måste piggna till lite!! Idag har jag lite saker att göra, ska nämligen utse en vinnare av Finn ett fel samt svara på en massa mail. Hörs om en stund igen!

Av Swaxu - 1 augusti 2012 21:21

Sådär, nu är jag hemma efter att ha varit och sett Batman The Dark Knight Rises och jag måste säga att det var en av dom bästa filmerna jag någonsin sett. SÅ JÄVLA BRA!! Ni läsare måste se den!! 


Funderar på att gå och lägga mig nu, har ju som sagt inte sovit så mycket inatt eftersom jag skulle upp tidigt idag. Men vi hörs imorgon, hoppas att ni får en bra kväll. 

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards