Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under augusti 2012

Av Swaxu - 10 augusti 2012 00:00

Ni bloggläsare och haters får inte glömma att jag svarar på era kommentarer (om ni inte har någon blogg dvs) här på bloggen. Anledningen till att jag ibland gör Svar på tal är för att det är saker jag vill ta upp i bloggen. T.ex när vissa anser att jag ljuger om min statistik.. hahah, årets skämt, visst?! 


Såhär kan det se ut när jag svarar på en kommentar:


Av Swaxu - 9 augusti 2012 21:00

Jag sitter just nu och kollar på OS samt äter glass.. mums!!  Synd bara att inte Sverige är med i så många grenar längre, det var mycket roligare att kolla förr, då Stefan Holm, Susanna Kallur, Johan Wissman, Carolina Kluft, Emma Green osv. tävlade. Nu för tiden är det knappt några Svenskar med? Själv har jag bara sett en och det var på spjutkastning och han var riktigt riktigt dålig. Hmm..? 


Vad gör ni ikväll? 

Av Swaxu - 9 augusti 2012 16:21

Jag funderar på att boka biobiojetter till den nya Spiderman-filmen (The Amazing Spiderman) Är det någon av er bloggläsare som sett den, isåfall vad tyckte ni om den?  Jag har hört att det är samma film som den första Spiderman, bara det att dom gjort om lite och har andra skådespelare, stämmer det?!

Av Swaxu - 9 augusti 2012 13:39

Godmorgon!! :D

Idag är det torsdag och även min vän *E's* födelsedag, grattis!! :) Själv ligger jag i sängen och kollar på TV, är så sjukt seg... uppdaterar mer strax!

Av Swaxu - 9 augusti 2012 00:00

Efter att ha tittat på en dokumentär angående yttrandefrihet på internet - gällande Facebook, bloggar, osv, så har jag härmed bestämt mig för att ta tag i en del saker, på riktigt Vill egentligen inte gå in på vad det handlar om än, men nu när jag fått höra hur allt ligger till (svart på vitt) på TV, så varför inte?! 


Har ni märkt att folk som kommenterar anonymt på Facebook, bloggar, etc. alltid använder yttrandefrihet som ett försvar!? Men vet ni vad, det är bullshit. Visst, klar man har yttrandefrihet MEEEN, det finns en gräns på den här yttrandefriheten (dokumentären tog upp det här)!? Man får inte skriva skit om andra personer, kränka andra personer TROTS att man har yttrandefrihet. Är så jäkla glad att jag satte på TV:n och såg detta!! 

Av Swaxu - 8 augusti 2012 20:00

Jag är fett irriterad just nu. Vädret suger, sommaren suger, allting är jävligt tråkigt!  Vill tillbaka till Grekland, allting var så sjukt bra där. Ska fan flytta dit när jag blir större, helt ärligt. Bo på det bästa hotellet i världen, sola, bada, dricka drinkar, all inclusive, osv, osv.  Plus att i Grekland är människorna lite mer mänskliga (tro det eller ej), här i Skåne är många så jäkla falska och ytliga, nästan så att man skäms för deras skull.


Jag ska i vilket fall som helst flytta ifrån Skåne, eller här där jag bor. Det är pinsamt att bo här!

HÄR SKA JAG BO!!! 

Av Swaxu - 8 augusti 2012 16:50

Jag sitter just nu ute med min fina vän *E*. Hörs senare, när jag fått ur mig all skitsnack! :D

Av Swaxu - 8 augusti 2012 13:15

Hej på er!!

 

Hoppas att allt är bra med er idag, själv mår jag väl sådär.. men det funkar.  Har som sagt en fullspäckad dag idag, så att jag ska snart käka frukost och hoppa in i duschen. Ska bli skönt att träffa min vän *E*, har nämligen en massa att prata ut om..  Jag har verkligen sagt upp kontakten med alla mina falska vänner jag haft, och det var en del faktiskt. Hellre 50 äkta vänner än 500 falska, right..? 

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards