Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under oktober 2012

Av Swaxu - 23 oktober 2012 00:43

Jag håller på med ett projekt som jag för övrigt tycker är väldigt intressant. Det här projektet har gått mycket snabbare än vad jag faktiskt trott. Tippade på att det kanske skulle ta 6 månader, men det är redan klart (nästan) efter 2 månader. Otroligt eller hur? Tyvärr kan jag inte avslöja något, hur mycket jag än skulle vilja. Det enda jag kan säga är att det handlar delvis om lite bloggjobb osv.

 

Nu tänker ni "Bloggjobb utan att lägga ner energi på bloggen?". Ja, jag förstår att det är lite förvirrande, men ta det lugnt. Jag är tillbaka snart, och då menar jag väldigt snart! 

Av Swaxu - 13 oktober 2012 18:07

Jag verkligen älskar den nya iPaden. Den är så jäkla smidig och bra, eller vad säger ni bloggläsare?  Dock trodde ju vissa av er att jag ljög om att jag hade köpt den..  Haha, så roligt! Jag ljuger faktiskt inte. Hur skulle min blogg se ut om jag bara hittade på en massa saker..?

 

Ja, ni kan ju allt tänka er!


Av Swaxu - 13 oktober 2012 14:40

Godmorgon, godmorgon!

 

Idag är det Lördag, vilket är sjukt skönt. Har som sagt haft tuffa skolveckor nu sedan skola började, massor med prov, läxor samt inlämningar! Jag hoppas att det tar slut snart, eller iallafall blir lite mindre att göra!  Något som stört mig något oehört är att min dåliga skola har ändrat alla "regler".


Förr fick man tillexempel göra omprov efter varje prov man hade (om man inte klarade det), det är helt ändrat från ingenstans. Lärarna skyller på att dom inte har tid. En lärares skyldighet är just att HA TID. Jag menar, ska vi elever säga "Ja hade inte tid att plugga för att jag skulle spela TV-spel". Hur jävla sjukt låter inte det i lärarens öron? Det låter lika sjukt när en lärare säger så. Jävla dubbelmoral, örk.


Menmen, hur går det för er läsare i skolan? 

Av Swaxu - 12 oktober 2012 19:15

Godkväll alla bloggläsare! 

 

Anledningen till att jag inte haft tid med bloggen på rätt många månader är för att skolan har börjat, men också för att jag faktiskt haft ett projekt nu i ett par månader som verkligen gått SKITBRA! Dock tänker jag inte avslöja exakt vad det projektet innebär, då det är rätt privat. Men nu vet jag att bloggen kommer växa ännu mer och bli ännu större.


Jag håller även på att skriva ett väldigt långt inlägg (FLERA A4-sidor) - främst till alla haters, där jag skriver hela min bloggtid från start till nu. I detta inlägg berättar jag bland annat:

  • Varför jag började blogga.
  • Hur min blogg spred sig.
  • All tid jag lagt ner på min blogg.
  • Hur jag tjänar pengar och om jag verkligen gjorde det till en början, samt HUR MYCKET.
  • Angående mina provocerande inlägg.
  • Allt hat och dödshot jag fått ta.
  • Och massa annat kul! 


Tror helt enkelt inte att ni vill missa det faktiskt. Som ni alla också vet så började jag provocera för att få fler läsare, såklart, men det har jag valt att skita i nu. Jag är alltid ärlig i det jag skriver och tänker inte provocera mer. DOCK kan jag tillägga att jag har väldigt starka åsikter om saker och ting, vilket gör att folk självklart blir provoderade. Svårt att förklara, men ni fattar va?! 


Nu ska jag iallafall plugga, har ett stort jävla idrotts-arbete att skriva.... hörs om en stund igen!


 

Av Swaxu - 10 oktober 2012 23:21

Jag vet att uppdateringen är dålig. Men som sagt har jag en del projekt igång.. så håll ut. När det är klart, kommer jag lägga 110 % på bloggen!

 

Ge det ett par veckor till, sedan är jag nog tillbaka.  Orkar ni vänta?

Av Swaxu - 5 oktober 2012 19:37

GLÖM INTE ATT det är X FACTOR ikväll!  Jag tycker att alla borde rösta på MANDA NILSENIUS.

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards