Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

Just nu:

Av Swaxu - 9 augusti 2012 21:00

Jag sitter just nu och kollar på OS samt äter glass.. mums!!  Synd bara att inte Sverige är med i så många grenar längre, det var mycket roligare att kolla förr, då Stefan Holm, Susanna Kallur, Johan Wissman, Carolina Kluft, Emma Green osv. tävlade. Nu för tiden är det knappt några Svenskar med? Själv har jag bara sett en och det var på spjutkastning och han var riktigt riktigt dålig. Hmm..? 


Vad gör ni ikväll? 

 
 
Issa

Issa

9 augusti 2012 21:28

sv: svarar på kommentarer :)

http://isaloll.blogg.se

 
Ingen bild

Frank

9 augusti 2012 21:39

Du är bara avundsjuk på den svenska spjutkastaren. Skaffa dig ett eget liv och sluta kommentera hur dålig Sveriges bästa spjutkastare är. Jäkla hatare!

Du tåler inte att få kritik mot dig (även om den är konstruktiv) utan blir då helt stirrig och skriver något i stil med det jag skrev ovan, men att dela ut kritik mot annat folk, som dessutom inte förtjänar det, det kan du göra. Och nej man förtjänar att bli kallad ”riktigt riktigt dålig” av någon som du (inte av någon egentligen men framförallt inte av någon som inte skulle kunna göra det bättre själv)

Lärde inte dina föräldrar dig att man ska behandla varandra så som man själv vill bli behandlad?

Tack för mig.


Swaxu

9 augusti 2012 23:31

Hahaha!!

Ska jag vara ärlig så är jag faktiskt inte så värst avundsjuk på den svenska spjutkastaren. Han var riktigt dålig. Hans första kast var utanför och hans andra kast gjorde att han blev 39:a. Hur bra är egentligen plats 39? Inte så värst bra va!? :D Jag är absolut ingen hatare, sa bara att dom kasten han gjorde var riktigt dåliga. Jag menar, topp 10 borde man iallafall bli om man nu är "BÄST"?!

TÅLER INTE JAG KRITIK?! Jag får kritik av sånna personer som dig varje dag och du är så jäkla patetisk som blir sur för att jag skrev om något som inte ens rörde dig. Ja, tänk då om DU var den som fick KRITIK varje dag, då kanske du förstår varför jag tycker DU är riktigt patetisk som kommentera min blogg hela tiden med en massa onödiga saker.

Jag har absolut inte behandlat någon illa. Däremot borde du verkligen tänka på hur du skriver, du har ju inget rätt alls i det här!!

PEACE.

 
Julia

Julia

9 augusti 2012 21:42

SV: Facebook och ska skriva om malmöbesöket. Sj? Tycker också att det var roligare att kolla innan när det var fler svenskar.

http://juliaohlsson.bloggplatsen.se

 
Susanna

Susanna

9 augusti 2012 21:53

sv: Haha okej :) Skönt att få sova ut! Jag börjar den 16:e :( Själv då?

http://suslife.webblogg.se

 
Emelie

Emelie

9 augusti 2012 22:06

SV: Jag har rensat på mitt rum, vart med en kompis, tränat och lite annat själv? :)

http://photobyemelieee.blogg.se

 
mathiz

mathiz

9 augusti 2012 22:07

Sv; Tack, min dag har varit super!

http://thebeautyfreakz.blogg.se

 
Ina ♥

Ina ♥

9 augusti 2012 22:37

Nääe verkligen inte xD hatar skolan!
Jaha, okej :)

http://knaset.blogg.se

 
Emmy

Emmy

10 augusti 2012 00:00

sv: va dåligt väder först men sen vart de sol sj? :)

http://justiandme.blogg.se

 
Ingen bild

Moa

10 augusti 2012 01:13

spelar det nån roll om sverige är dåligt i spjutkastning ? du skulle iaf inte kunna kasta längre än honom iaf.

 
Ingen bild

Frank

10 augusti 2012 01:15

Nr 1. Kul att du för en gångs skull svarade på någon av mina kommentarer, visserligen ett väldigt dåligt svar men fortfarande ett svar.
Nr 2. Jag blir faktiskt rädd ibland när jag ser folk i din ålder som har så otroligt svårt att kunna utläsa när saker är skrivit med ett skämtsamt ton. Det kan visserligen ibland vara svårt att få fram det skämtsamma genom text men jag tror att alla utom du, som har läst din blogg förstod att det första stycket som jag skrev var skrivit för att jag skulle låta som du när du får kritik. Ingen normal-begåvad person skriver så dåliga svar.
Att du sen svarar som alla andra gör när du själv skriver att de är avundsjuka på dig, genom att säga att ”Ska jag vara ärlig så är jag faktiskt inte så värst avundsjuk” är också kul (lite skämtsamt ton där över kul).
Nr 3. Alla som någonsin har varit med på ett OS ska vara stolta, och det är väldigt få personer som kan säga att de är bäst i Sverige på någonting, det gör iaf mig lite avundsjuk och borde verkligen göra dig det.
Nr 4. ”sa bara att dom kasten han gjorde var riktigt dåliga.”
Hade du bara skrivit så hade det varit en annan femma, för att hans kast var dåliga håller han säkert själv med om, men nu skrev du ”han var riktigt riktigt dålig.” och det är en jäkla skillnad.

Nr 5.
” TÅLER INTE JAG KRITIK?! Jag får kritik av sånna personer som dig varje dag och du är så jäkla patetisk som blir sur för att jag skrev om något som inte ens rörde dig. Ja, tänk då om DU var den som fick KRITIK varje dag, då kanske du förstår varför jag tycker DU är riktigt patetisk som kommentera min blogg hela tiden med en massa onödiga saker.”

Haha med din kommentar ” TÅLER INTE JAG KRITIK?!” så fick du faktiskt mig att skratta här framför datorn, det är väl självklart att du är extremt dålig på att dels tåla men framförallt att hantera kritik. Faktum är att jag har väldigt svårt att avgöra om din hantering av kritik är seriös eller om du bara fejkar för att verka korkad. Jag får ju dock utgå för vem du är på bloggen då jag inte känner dig IRl och där är du extremt dålig på att tåla och hantera kritik. Måste även nämna att det heter ”Tål” och inte ”Tåler” som du skrev (konstruktiv kritik).
Ja du får en hel del kritik men det mesta av den är faktiskt befogad, min kritik har i alla lägen varit befogad och dessutom oftast konstruktiv. Sur? Man måste inte vara sur för att säga till någon att det de gjorde var fel, det är ytterligare en sak som du måste lära dig. På vilket sätt är jag patetisk när jag försöker hjälpa andra folk att förstå när du ljuger, överdriver med mera. Jag skulle iaf inte kalla det patetiskt.
Nr 6.
”Däremot borde du verkligen tänka på hur du skriver, du har ju inget rätt alls i det här!!”
Detta är också en sådan kommentar som får mig att undra hur hög intelligensnivån är på dig, på vilket sätt har jag inte rätt i det här?
För att avsluta så är det extremt dåligt att censurera delar av kommentarer för att folk ska få en annan uppfattning än vad som är verklighet, du gör detta väldigt ofta och du gjorde det även denna gången i ditt inlägg när du tog upp min kommentar. Om du någon gång vill ha respekt som bloggare av annat än några få kompisar, ett antal yngre folk som tror på dina lögner och folk som vill ha läsare på sin blogg och därför spelar snälla mot dig (du har visserligen inte respekt av dem men jag var tvungen att nämna dem då det är tragiskt att se att du inte förstår det själv) så det än rätt grundläggande sak att sluta censurera saker.

Nu blev det väldigt långt här, men det fanns väldigt många dumma kommentarer av dig att svara på, kan ha blivit ett och annat fel i texten då jag skrev det i all hast och det blev som sagt väldigt långt.

Jag skriver samma kommentar i inlägget "GLÖM EJ!!" så får du själv välja var du ska svara, om du nu överhuvudtaget väljer att svara.

Tack för mig.

 
marlene

marlene

10 augusti 2012 07:25

sv: japp, allt bra med dig med?:)

http://maarlenez.blogg.se

 
Ingen bild

Becki

10 augusti 2012 18:16

du vet väl att Emma gren fortfarande tävlar? Hon är till och med i final;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Swaxu - 6 maj 2013 00:47

Tja alla bloggläsare!   Nu är det snart sommar, skönt va?  Man mår så mycket bättre när det är sommar, eller det kanske bara är jag?! Iallafall så tänkte jag kanske dra igång bloggen igen, som jag skrivit 100 gånger hahaha. Tycker ni det? IS...

Av Swaxu - 22 februari 2013 04:06

Hallåhallå alla bloggläsare - om jag har några kvar?    Det var sjukt längesen jag bloggade, eller vad säger ni? Jag har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska göra, kan dock berätta att jag känner mig rätt sugen.. men tro mig, det kräver mycket...

Av Swaxu - 7 februari 2013 23:55

Vad tycks?

Av Swaxu - 15 december 2012 14:45

Tror ni att världen kommer att gå under den 21? 

Av Swaxu - 15 december 2012 13:10

Godmorgon! Nu är jag verkligen utvilad, har sovit hur många timmar som helst. Idag har jag fullt upp, ska bland annat göra klart lite skolarbeten (tyvärr), men också kolla på lite olika bloggprojekt. Hörs strax!...

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards