Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2012

Sorgligt!!

Av Swaxu - 7 augusti 2012 15:15

Jag har sett att en viss person fake:ar en utav mina bloggläsare på andra bloggar - skriver skit, osv?!  Har självklart mailat bloggläsaren det handlar om (rätt ska vara rätt!?), och för er som inte visste är det olagligt att hålla på med sånt trams. Vi får väl se om detta går vidare (bestämmer bloggläsaren såklart), för idioten som gjort detta har ingen chans isåfall. TRO MIG!  Tycker bara det är riktigt sorgligt att folk inte har något liv, utan istället ska sitta och hålla på med sånt här.

 

Personen som är "skyldig", tror att den är "anonym", men det finns ju faktiskt något som heter IP-adress *blink*. 

 
 
linnea gullarbergs

linnea gullarbergs

7 augusti 2012 15:28

sv: det är bara toppen med mig, dusj? :)

tråkigt att folk ska vara så tuffa framför datorn, för irl skulle dom ju aldrig våga säga något alls!

http://lgullarbergs.blogg.se

 
Louise

Louise

7 augusti 2012 15:30

SV: Taack! :D
Vad görs? :)

http://louisesnall.blogg.se

 
karolina

karolina

7 augusti 2012 15:34

sv; typ pretty little liars, har du sett den? :)

http://karolinahansson.blogg.se

 
emelie // foto&vardag

emelie // foto&vardag

7 augusti 2012 15:57

Sv: Nästa aldrig haha!
Nejmen det tar hur länge somhelst! :(

http://www.eus.blogg.se

 
Ingen bild

Ariaana

7 augusti 2012 17:23

bra sagt grabben.. helt ärligt och bra sagt.
HAHAHAH, tycker du verkar otroligt smart.. det är ju sant,, finns faktiskt nått som heter ip-adress :)

 
bella davis

bella davis

7 augusti 2012 17:28

hur orkar man skriva skit och slösa tid på att vara elak mot folk. fan lev livet istället, håller du inte med mig ;)? kram

http://belladavis.myshowroom.se

 
Ina ♥

Ina ♥

7 augusti 2012 17:31

Typ min kille :)

http://knaset.blogg.se

 
- elin

- elin

7 augusti 2012 17:32

sv; tack hihi glad jag blir! :)

Ska precis äta middag, själv då? :)

http://pauna.blogg.se

 
Hampezz

Hampezz

7 augusti 2012 22:33

Ska man äta ute ska det vara McDonals eller Max! :)

http://hampezz.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Elias NIlsson

8 augusti 2012 14:46

Asså herregud.. Personuppgifter kan man omöjligt få ut ifrån IP adresser om inte man gjort en Polisanmälan och Polisen tycker att det är lämpligt att förundersöka det. Det är fanimej inget brott att skriva saker till dig. Kvittar om det är dåliga eller bra saker. Det är inget som Polisen lägger tid på! Så håll käften nu Swaxu. Det är olagligt att hota personer eller säga att de är "skyldiga till brott". Den här "personen" kan göra en anmälan mot dig. Läs mer på www.datainspektionen.se om "pul" lagen. Personuppgiftslagen.

Swaxu

8 augusti 2012 15:14

Jag har inte sagt att det är ett brott att skriva saker till mig. Läs bättre innan du kommenterar, HAHA!!

Jag skrev att någon person hade fake:at en utav mina bloggläsare på andra bloggar. Alltså skrivit skit på andra bloggar från bloggläsarens namn, så då maila jag bloggläsaren och sa det.

Tro mig, polisen tar tag i sånt här, jag vet det. Så du behöver inte sitta här och tro att du är gud och vet allt, för så är det veeeeerkligen inte!

 
Ingen bild

Elias NIlsson

15 augusti 2012 18:41

Det råkar vara så att jag blivit indragen i sådant här. Jag vet hur det går till. Det är du som tror att du vet allt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Swaxu - 6 maj 2013 00:47

Tja alla bloggläsare!   Nu är det snart sommar, skönt va?  Man mår så mycket bättre när det är sommar, eller det kanske bara är jag?! Iallafall så tänkte jag kanske dra igång bloggen igen, som jag skrivit 100 gånger hahaha. Tycker ni det? IS...

Av Swaxu - 22 februari 2013 04:06

Hallåhallå alla bloggläsare - om jag har några kvar?    Det var sjukt längesen jag bloggade, eller vad säger ni? Jag har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska göra, kan dock berätta att jag känner mig rätt sugen.. men tro mig, det kräver mycket...

Av Swaxu - 7 februari 2013 23:55

Vad tycks?

Av Swaxu - 15 december 2012 14:45

Tror ni att världen kommer att gå under den 21? 

Av Swaxu - 15 december 2012 13:10

Godmorgon! Nu är jag verkligen utvilad, har sovit hur många timmar som helst. Idag har jag fullt upp, ska bland annat göra klart lite skolarbeten (tyvärr), men också kolla på lite olika bloggprojekt. Hörs strax!...

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards