Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

18 Juli.

Av Swaxu - 18 juli 2012 12:00

Godmorgon!! 


Vill börja med och säga att jag har suttit och skrattat ett tag åt alla människor som fortfarande inte tror på att här är 46 grader. Nu beskylls jag för att ha redigerat en temperatur när man tydligt ser att den inte är redigerad, haha?! Sorgligt... på riktigt.  Synd bara att personerna inte ger sig. Menmen, orkar inte lägga mer energi på den saken.

 


Som sagt fick jag ett pris för pilkastningen här om dagen. Tänkte att jag skulle vara med idag igen och vinna?, eller vad tycker ni bloggläsare?! Det här var mitt pris:

 
 
Ingen bild

.

18 juli 2012 12:47

Hejsan, hoppas du har de grymt i grekland! Bara en sak jag stör mig på riktigt mycket är just de att du har kanske lite för mycket självförtroende.. liksom "mitt liv, din dröm"..

 
Ingen bild

Frank

18 juli 2012 13:28

Om du syftar till min kommentar i ditt inlägg ”Svar på tal:” skrivit i går där jag skrev om hur fel det blir att ta temperaturen i solen, som de med största sannolikhet har gjort på den bilden du la upp. Det enda jag skrev om att du skulle redigerat bilden var min inledning, som löd: "Det är väl troligtvis sant att termometern visar 45 grader (om du inte redigerat bilden som du gjort med andra bilder upplagda på din blogg)." Jag lämnade sedan helt snacket om redigering och fortsatte att skriva om varför man inte ska ta temperaturen i solen och varför termometern på bilden således visar fel temperatur.

Och har man en intelligens som en normal fjärdeklassare (absolut ingen överdrift, snarare tvärtom) så förstår man att jag inte tror att du redigerat bilden men att chansen fortfarande finns då du har gjort det med andra bilder upplagda på din blogg (både du och jag vet att det är sant och bevis finns för det).

Och även om du inte är den smartaste på vår jord så är du trots allt 17 år och ska man driva en blogg och ta upp sådana här exempel när man inte kan utläsa vad som står skrivit i en så enkel text som min så får man kanske börja fråga sina föräldrar eller för all del någon jämnårig eller yngre (jag är inte säker på hur gammal din lillebror är men om han är läskunnig så är jag övertygad om att han också skulle förstå att det varken var min poäng att jag trodde att du hade redigerat bilden) om hjälp att förstå vad som menas med en text innan man skriver ett svar och publicerar på sin blogg som är helt felaktigt.

Jag hoppas med de här orden att du tänker dig för nästa gång du svarar, så att du inte som nu och många andra gånger tidigare framstår som okunnig och ointelligent.




Peace

 
Ingen bild

Linnea

18 juli 2012 23:36

Jag tror absolut att det är ca 45 grader för när jag var i Turkiet för typ en månad sedan så hade vi 47 grader i skuggan... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Swaxu - 6 maj 2013 00:47

Tja alla bloggläsare!   Nu är det snart sommar, skönt va?  Man mår så mycket bättre när det är sommar, eller det kanske bara är jag?! Iallafall så tänkte jag kanske dra igång bloggen igen, som jag skrivit 100 gånger hahaha. Tycker ni det? IS...

Av Swaxu - 22 februari 2013 04:06

Hallåhallå alla bloggläsare - om jag har några kvar?    Det var sjukt längesen jag bloggade, eller vad säger ni? Jag har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska göra, kan dock berätta att jag känner mig rätt sugen.. men tro mig, det kräver mycket...

Av Swaxu - 7 februari 2013 23:55

Vad tycks?

Av Swaxu - 15 december 2012 14:45

Tror ni att världen kommer att gå under den 21? 

Av Swaxu - 15 december 2012 13:10

Godmorgon! Nu är jag verkligen utvilad, har sovit hur många timmar som helst. Idag har jag fullt upp, ska bland annat göra klart lite skolarbeten (tyvärr), men också kolla på lite olika bloggprojekt. Hörs strax!...

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards