Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

Avundsjuka läsare.. SOM VANLIGT?!

Av Swaxu - 14 maj 2012 20:42

Haha, blir så trött på alla sorliga kommentarer jag får dagligen av samma personer!!  Dom skriver in olika namn, men deras IP-adress är samma.. det borde dom tänkt på, visst?!  Tur att jag inte är så elak att jag ger ut deras IP-adress, men samtidigt.. varför skulle jag inte göra det?!  Avundsjuka..


 
 
ida

ida

14 maj 2012 20:51

Skit i denna avundsjuka person!!!!!
KOlla din hotmail å svara påre!(:<3

http://idawaistet.blogg.se

 
sofia

sofia

14 maj 2012 21:00

sv: varit med två kompisar, själv? :)
asså, om ditt inlägg, varför bryr de sig? :o

http://soffiesfoto.blogg.se

 
♥felicia♥

♥felicia♥

14 maj 2012 21:12

Sv; jag har just varit på lagfotografering sj?:)
Taskigt de där i inlägget:(

http://fgb.blogg.se

 
Hue

Hue

14 maj 2012 21:23

den personen är bara avundsjuk du behöver inte bry dig ^.^

http://huesblogg.blogg.se

 
julia

julia

14 maj 2012 21:37

ska gå och lägga mig snart själv då? :)

http://www.brunettjuliia.blogg.se

 
newpic

newpic

14 maj 2012 21:38

ja! inget särskillt! själv?

http://newpic.blogg.se

 
Emmy

Emmy

14 maj 2012 21:38

sv;
Nej inte så jätte, jag överlever. :)

http://eeemmylam.blogg.se

 
Saga

Saga

14 maj 2012 21:40

sv: jodå :D
vad gör du då? :)
ush, avundsjuk idiot som vill ha lika bra blogg..

http://sagaalhem.bloggplatsen.se

 
four (johanna)

four (johanna)

14 maj 2012 21:40

sv; nej verkligen inte taggad för skolan, men ska ge allt jag kan ändån för betygens skull :)
tycker du det är kul i skolan ?

http://fyrans.blogg.se

 
Ingen bild

advice

14 maj 2012 22:04

som jag ser på hela denna tillställning ''alla e avensjuka'' sluta skaffa dig fiender och fixa en bättre blild av dig sj? och visa att du är en bättre person en dom... btw vem fan vill vara du? e jävla IM NOT A HOMO kille? som har på sig mjukisbyxor varenda jävla dag ? asså förfan skaffa dig ett liv och btw du kan inte käna pengar på kommentarer för de är emot URL policyn din jävla idiot jag vet lite mer en du ^^

Swaxu

14 maj 2012 22:36

Vadå fixa en bättre bild av mig själv?!
1. Du känner inte mig.
2. Vadå går i mjukisbyxor varenda dag..? hahah, du känner verkligen inte mig.
3. Innan du ger mig råd, kanske du borde kolla din stavning!? :D

Peace out.

 
sara

sara

14 maj 2012 22:06

Kollar på serier :) sj?

http://aamaziing.blogg.se

 
Louisa

Louisa

14 maj 2012 22:22

Men asså skit i dom dumma avundsjuka människorna ;)
SV: Hej på dig :D
allt är heeelt toppen, tack för att du fråga, hur är det själv då? :D
Visst kan vi göra det :)

http://hastbloggiss.blogg.se

 
Virre

Virre

14 maj 2012 22:32

Sv: Haha guud vad coolt! :D
Ja den var väll okej ;)
Hur var din dag då? ;)

http://bumbivirre.blogg.se

 
jwc'

jwc'

14 maj 2012 22:32

Allt bra idag?:)

http://ymcmbbb.blogg.se

 
Ingen bild

Lucas Andersson

14 maj 2012 22:38

Att ge ut personers IP adresser på internet bryter mot "person uppgifts lagen". Jag har anmält sidan till datainspektionen.se för vidare granskning.

Mvh: Lucas Andersson
-ISS

Swaxu

14 maj 2012 22:48

Har inte ens gett ut några IP-adresser, så.. bra försök! ;D

 
Ingen bild

Advice

14 maj 2012 22:40

om man bor i lödde kanske man har sett dig? jävla idiot... helt ärligt! Oj killen som inte vet något Om URL policyn du vet att din jävla blogg e skit de borde stå Ditt liv Min dröm -.-

Swaxu

14 maj 2012 22:48

Varför läser du den då?! :D

 
josefine ♔

josefine ♔

14 maj 2012 22:51

sv: prov i vadå? :o

http://jjjoosefinee.blogg.se

 
Ingen bild

PieceOfNorway

14 maj 2012 22:53

Ger du ut IP-adressen så hoppas jag att du är medveten om vilken fet polisanmälning och böter som följer ;) Ip-adresser ska man vara försiktig med att lägga ut, spec om det inte är ens egen.

Men fuckit, folk kanske hatar dig. Men du verkar iaf gilla livet du säger att du lever. Sen om det är sant eller inte, spelar ingen roll. Är du nöjd så är du :)

 
Jossan Swift Fanatic

Jossan Swift Fanatic

14 maj 2012 23:29

SV: Ja :( Pubertet, vet du ;)

Kommentar till inlägg: USCH.

http://swiftic.blogg.se

 
Jossan

Jossan

14 maj 2012 23:46

Orka ens lägga ner tid på att lägga upp deras kommentarer?
Det gör ju bara att dom tycker det är mer roligt att trycka ner dej, eller? Dom får ju liksom mer uppmärksamhet och det är dom väl inte värda om dom är taskiga?

sv: Jo allt är bra. Självdå?
Vart vill du resa?:)

http://josefinsunnanlid.blogg.se

 
Ingen bild

Frank

14 maj 2012 23:55

Swax, det håller inte att du klagar på att andra stavar när du själv har väldigt stora svårigheter för att skriva dina inlägg utan felstavningar och framförallt skrivfel.

Att du skriver "sorligt" i detta inlägg visar ju direkt att din stavning håller en dålig nivå. Ett annat exempel från samma dag är att du skriver "Lördags" mitt i en mening. Det ska absolut inte vara stor bokstav till veckodagar, det är så i engelskan men inte i svenskan.

Peace

 
Milia

Milia

15 maj 2012 00:07

Svar: Haha, inte så smart kanske! Hoppas det går bra på provet :)

http://mmiiilia.blogg.se

 
Ingen bild

Det kan du skita i

15 maj 2012 06:26

Jag har bara skrivit den första?;o

 
Ingen bild

hassse

15 maj 2012 09:37

Du har förmodligen sugit så mycket kuk att din syretillförsel har fuckat upp sig och det är därför du låter så bögig i dina videoinlägg.

 
Ingen bild

Berra

15 maj 2012 09:38

Vad fan är ditt problem? Du vill verkligen bli hatad va? Du bara mytar och dessutom tror du på dina egna myter. Visst, du var verkligen en personlig frisör! Och du har säkert en personlig frisör som endast du använder och som du har anställt. Det är en personlig frisör, inte en frisör på någon jävla frisörssalong. För att inte nämna din internetshopping, men trots det bär du samma jävla fula kläder varje dag. Skaffa lite jävla stil om du har så mycket pengar! Förresten snälla du, outa du min IP om du bara kan. Så ska vi se vem som är och blir "rik"!

 
Ingen bild

Anonym.

15 maj 2012 15:14

Ska jag vara ärlig Simon börjar det bli lite mycket med privat hit o dit? Privat frisör menar att endast du använder han/hon. Gillade bloggen innan men ska jag vara ärlig så har den tappat dom roliga delarna. Det är inget fel på dig men bloggen börjar bli lite överdriven.

 
Ingen bild

Elias Nilsson

15 maj 2012 16:15

Håller med ovan, din blog var intressantare innan du började "ljuga" och tjafsa om privata frisörer hit och dit! Både sidorna här har sina poänger. Dock är det inte olagligt att vara en störig jävel på Internet :) Det är heller inte olagligt att sprida sina åsikter! Sen att du hotar med att lägga ut deras IP adresser är helt fel! Som lucas sa kan du hamna i trubbel om du lägger ut några IP adresser. Stavfel förstår jag inte hur ni orkar klaga på? Förstår heller inte varför Simon tvunget måste starta dessa diskussioner! Du behöver inte heller lägga upp en bild på deras kommentarer och säga " Avensjuka läsare igen som vanligt". Det vinner du ingen respekt på utan irriterar bara fler personer. Jag har inget emot att du skriver om dina pengar då det är ditt privatliv. Men det kan defenetivt upplevas som otroligt irriterande hos de flesta personer.

 
Ingen bild

Frank

15 maj 2012 16:30

"Elias Nilsson"

Anledningen till att jag skrev att Swax hade svårt för att stava var för att han kommenterade "Innan du ger mig råd, kanske du borde kolla din stavning!? :D" till en som hade kommenterat hans inlägg, och ska man säga någon sånt så tycker jag att man åtminstone själv ska ha en bra stavning och kunna använda det svenska språket väl.

Peace

 
Ingen bild

anonym

16 maj 2012 16:26

bloggen va bra, sen började du ljuga om din jävla p-chaffis och allt de:/ och du säger att du stör dig på dom som hatar dig, men anledningen till det är att du startar onödiga disskutioner och ljuger om allt för att du tror det är häftigt att ljuga så dom tror på att du är en skit grym kille! verkligen tvärt om! och kommentera inte något så idiotiskt som varför läser du den då? för de gör jag inte!

Swaxu

16 maj 2012 16:38

Det märks VERKLIGEN att du inte har en ANING om bloggvärlden, men det förstår jag med tanke på att du förmodligen inte bloggar. :)

Jag stör mig absolut inte på att folk HATAR mig, men jag stör mig på att det kommer in schizofrena personer och skriver samma saker.

Nej, du läser verkligen inte min blogg.. därför du sa att den va bra..? Hmm... :D

 
Vanessa Larsson

Vanessa Larsson

16 maj 2012 19:32

Hej,jag gillar din blogg men ärligt, försöker du skriva som Kissies på något sätt? Eller har jag missuppfattat det, tycker att du härmar henne med en del saker som ex att skriva *blink* m.m
Ha det bra och är tacksam för svar :D

http://www.nessiies.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Swaxu - 6 maj 2013 00:47

Tja alla bloggläsare!   Nu är det snart sommar, skönt va?  Man mår så mycket bättre när det är sommar, eller det kanske bara är jag?! Iallafall så tänkte jag kanske dra igång bloggen igen, som jag skrivit 100 gånger hahaha. Tycker ni det? IS...

Av Swaxu - 22 februari 2013 04:06

Hallåhallå alla bloggläsare - om jag har några kvar?    Det var sjukt längesen jag bloggade, eller vad säger ni? Jag har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska göra, kan dock berätta att jag känner mig rätt sugen.. men tro mig, det kräver mycket...

Av Swaxu - 7 februari 2013 23:55

Vad tycks?

Av Swaxu - 15 december 2012 14:45

Tror ni att världen kommer att gå under den 21? 

Av Swaxu - 15 december 2012 13:10

Godmorgon! Nu är jag verkligen utvilad, har sovit hur många timmar som helst. Idag har jag fullt upp, ska bland annat göra klart lite skolarbeten (tyvärr), men också kolla på lite olika bloggprojekt. Hörs strax!...

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards