Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under augusti 2012

Av Swaxu - 26 augusti 2012 19:30

Ni bloggläsare har väl inte glömt att följa mig på instagram?! Jag heter swaxu där!  Vet att jag inte varit så aktiv där, men nu jäklar. Följ mig, så kanske jag följer dig? 

Av Swaxu - 26 augusti 2012 15:47

Meningen med livet..?

 

Av Swaxu - 26 augusti 2012 13:15

Det kanske är dags att börja ta tag i skolan på riktigt nu, eller vad säger ni?!  Skolan är ju trots allt väldigt viktig och jag har redan fått en massa prov och inlämningar som måste göras. Tråkigt... 


Jag har ett litet projekt jag ska göra lite senare. Tyvärr avslöjar jag inget än.. men håll er uppdaterade! 


Av Swaxu - 26 augusti 2012 00:01

Haha, det märks att jag har haft sommarlov i över 2 månader... eller vad säger ni?!  Fick några kommentarer i förra inlägget om att jag skrivit att USA och Amerika är två olika länder, när det faktiskt är samma land. Ska jag vara ärlig så är jag sämst i geografi.. har verkligen aldrig kunnat någonting. Nej, inte ens städer här i Skåne.  Men vafan, vad ska jag med det till..?! Det är onödig information i min hjärna! 


Nu har jag iallafall lärt mig att USA och Amerika är samma land!

Av Swaxu - 25 augusti 2012 17:37

Är det bara jag som längtar tills X-factor börjar, den 9:e September?!  Det ska verkligen bli skitkul, har ju som sagt följt det på Youtube (i USA och Amerika)Dock förstår jag inte riktigt upplägget till 100 %, därav ska det bli spännande att se hur det är när det väl börjar. Ska som sagt söka till X-factor nästa år! 

X%20Factor%20trailer%20-%20premi%C3%A4r%209%20september%20i%20TV4

Av Swaxu - 25 augusti 2012 14:05

Haha, kan ni förstå att jag har sovit över 13 timmar..!?  Det måste varit för att skolan börjat (tidig skolvecka), eller vad tror ni? Det är ju väldigt svårt att gå upp klockan 06:00, när man sovit dubbelt så mycket när det varit sommarlov..  Iallafall, idag ska jag väl vara barnvakt åt mina kusiner som precis kommit hit. Tänkte även läsa igenom lite bloggmail nu snabbt.. har en del att svara på!!


Vad ska ni göra idag? 

Av Swaxu - 24 augusti 2012 20:35

Någon mer än jag som kollar på Fångarna på fortet?  Blev ingen Malmöfestival för min del idag eftersom jag redan varit där i veckan samt att jag faktiskt är skitseg efter första skolveckan. Jag har fortfarande inte hittat tillbaka till blogglusten.. det känns så jävla sjukt om jag ska vara ärlig!  Bloggen är ju trots allt mitt jobb mer eller mindre och det är hemskt att inte ha någon blogglust. Det fixar sig väl inom kort hoppas jag!

 

Imorgon kommer jag göra ännu en videoblogg med Svar på tal, så håll er uppdaterade. 

Av Swaxu - 24 augusti 2012 15:02

Sitter just nu i Malmö och tar det lugnt. Har precis slutat, så att jag ska strax bege mig till bussen. Hörs om en stund! :)

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards