Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juni 2012

Av Swaxu - 28 juni 2012 22:45

Har nämligen fått hem brev ifrån "*******" angående en del privata saker!! Känns som att det är viktigare att ta tag i.. godnatt kära läsare!  PS. Detta är inget jag har valt att berätta om i bloggen, dock vill jag bara förklara för er varför jag inte om skrivit om bion än, that's why.


Av Swaxu - 28 juni 2012 19:15

Nu är jag hemma efter en lång dag... berättar mer om en stund! 

Av Swaxu - 28 juni 2012 15:30

Jag hann trots allt!!  Nu ska jag och min bror kolla på Ice Age 4, woho. Den sägs vara jätterolig.. vad tror ni?  Såg ju den första filmen igår... som jag skrattade, haha!!

Av Swaxu - 28 juni 2012 12:03

Godmorgon allihopa!!!


Som sagt ska jag gå på bio idag, och dum som jag är har jag försovit mig.  Därav blir detta ett mycket snabbt inlägg. Skulle egentligen gått upp för två timmar sedan..  ÅHHH, så jävla typiskt mig!!


Vi hörs om en liten stund.. dock kommer jag att mobilblogga, hoppas det är OK.

Av Swaxu - 27 juni 2012 21:30


- Heeeeeeeej, det är *E*!!!

(Jag) - Har det hänt något? 

- Nej, jag ville bara säga att din videoblogg har fått över 500 views. Du måste ha fått in en massa pengar nu, hehe! 

(Jag) - Är det sant?  Nej, jag har inte kollat... gör det nu, häng kvar.

* Kollar.. *

(Jag) - Haha ja.. det har blivit en del, woho!!

- Du är verkligen bäst, kör ditt race. 


Av Swaxu - 27 juni 2012 18:45

Sådär, nu har jag äntligen utsett vinnarna av Finn ett fel tävlingen! Det är en mycket populär tävling måste jag säga, där många av er bloggläsare deltog, vilket var skitkul!  Ja, jag kommer självklart ha tävlingen inom kort igen, så håll er uppdaterade. 


Vinnarna hittar ni här, här och här grattis.. nu lär ni få cirka 1000 läsare extra *blink*!


Av Swaxu - 27 juni 2012 12:50

Såg nyss i mitt kommentarsfält att folk skriver i mitt namn, alltså som om det vore jag som skrev. 

Skärpning!! Om jag skulle svara på era kommentarer så syns det dirket under, inte som en ny kommentar. Så löjligt att folk inte har något bättre för sig, kanske dags att hänga ut deras IP-adress...? 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards