Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under april 2012

Av Swaxu - 19 april 2012 06:15

Idag är det Torsdag, vilket betyder att det snart är helg.. hur skönt är inte det?!  Menmen, igår fyllde som sagt min lillebror år och därför fick han bestämma vad vi skulle käka till middag. Han valde självklart McDonalds eftersom jag också gillar det, hehe!!  Dock har jag börjat må sjukt illa efter varje gång jag ätit där.. undra varför?!  Kanske borde börja med någon sorts diet, eller vad säger ni..?



Hmm..


Av Swaxu - 18 april 2012 21:30

Har jobbat hela kvällen, mer eller mindre, med att förbereda mig inför det muntliga nationella i Svenska på Fredag (eller om jag har tur, Måndag). Jag har faktiskt valt ett väldigt intressant och bra ämne.. och om ni är smarta nog så vet ni säkerligen vad jag tänker prata om!?  Vad tror ni? Rätt svar får kanske en länk.. glöm inte att jag har över 500 läsare om dagen! 


Av Swaxu - 18 april 2012 17:00

Sådär, nu har jag äntligen utsett två vinnare av Finn ett fel tävlingen! Det är en mycket populär tävling måste jag säga, där många av er bloggläsare deltog, vilket var skitkul!  Ja, jag kommer självklart ha tävlingen inom kort igen, så håll er uppdaterade. 


Vinnaren hittar ni här grattis.. nu lär du få cirka 500 läsare extra *blink*!


Den andra vinnaren är Sandra Wiberg - maila mig på "swaxu@hotmail.com".


Av Swaxu - 18 april 2012 15:15

Måste verkligen ta en power-nap känner jag...


Den här dagen har varit fullspäckad, eller nej.. den är fullspäckad!  Efter skolan stack jag och ett par kompisar och käkade lite lunch, vilket verkligen behövdes efter skoldagen, blev Subway för min del.

Sedan följde jag även med på en del ärenden, inget jag borde ta upp i bloggen kanske?! 


Förresten.. senare idag drar jag två vinnare av Finn ett fel tävlingen, missa inte det!!  Nu ska jag sova en stund, godnatt!


Av Swaxu - 18 april 2012 06:30

Godmorgon!! 


Hoppas allt är bra med er läsare, med mig är det superbra.. lite trött bara (som vanligt). Idag fyller min lillebror år, så att jag ska faktiskt åka och handla en massa presenter till honom efter skolan, snällt va?!  Han vill typ ha en cykel, dator och en massa andra billiga saker, men vi får väl helt enkelt se vad jag får med mig hem idag. 


Hmm, tror ni han blir glad om jag köper en dator för 3000 till honom?


Av Swaxu - 17 april 2012 21:00

Är det något jag älskar med att blogga, så är det helt klart all positiv respons man får ifrån sina bloggläsare, utan tvekan!!  Som jag skrev i inlägget under är jag överlycklig att jag fick godkänt på matten, men det här gör att jag blir ännu gladare.. 

Av Swaxu - 17 april 2012 18:20

Vet att det inte är speciellt kul att läsa om min skola, men måste bara säga att jag är överlycklig just nu, haha!!  Fick nämligen nyss reda på att jag fick "E" på mitt matteprov jag hade för några veckor sedan, som för övrigt var sjukt svårt. Fick exakt 12 poäng, vilket var godkänt! - Borde kanske bli mattelärare? 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards