Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under april 2012

Av Swaxu - 21 april 2012 12:15

Godmorgon! 


Idag är det Lördag, vilket betyder att det är kalas all day. Först kommer min släkt hit för att fira lillbrossan, sedan ska vi iväg till min kusin som också har kalas! Två på en dag, hmm..  Menmen, själv är jag lite stressad nu med tanke på att jag precis gick upp och gästerna kommer om cirka 30 minuter, woho! 


Vi ska som sagt spela bowling om en stund, vilket ska bli skitkul. Har även för mig att grillen ska fram.. i April?! Undra om det verkligen går?!  Jaja, nu är min goda frukost klar.. hörs senare!


Av Swaxu - 21 april 2012 00:45

Nu hade jag tänkt köra igång Finn ett fel tävlingen igen, eftersom den var mycket populär bland er bloggläsare! Gissa rätt och vinn en länk där du får ta del av mina 500 unika läsare om dagen, aldrig fel va?!  Lycka till! 

Finn felet i VÄNSTRA bilden!


Även ni som inte har bloggar kan vara med och vinna fina priser, så gissa på!

Av Swaxu - 20 april 2012 20:45

Som ni vet tjänade jag 1000 kronor för inte så längesen, dock har jag inte hunnit hämta ut pengarna än.. kanske är dags snart, annars försvinner dom väl?! Eller.. 


Av Swaxu - 20 april 2012 17:38

 

Såhär ser min helg ut, rätt fullspäckad va..?  Imorgon är det full rulle, då släkten kommer hit och firar min bror. Vi ska nog spela bowling tror jag, woho!!  Och på kvällen har min kusin kalas, haha!

Av Swaxu - 20 april 2012 15:30

Sådär, nu är jag äntligen hemma.. så skönt!! 


Har som sagt haft utvecklingssamtal, och tro det eller ej.. men det gick sjukt bra! Det var inga som helst problem, vilket var skönt.  Innan det, stack jag för att luncha med ett par kompisar.. blev Subway kakor och Coca-Cola (min nya diet ni vet *blink*) för mig, mums! Ni läsare borde verkligen testa den dieten!  Sedan mötte jag även upp Mamma i stan, och eftersom min diet inte är så värst mättande köpte jag China Box, bantnings-dags?!


Snart hade jag iallafall tänkt att ta en power-nap, sedan jobba med lite bloggprojekt musikprojekt. Låter som en rolig Fredag va?  Förresten, helgens planer kommer lite senare idag... missa inte det!

Av Swaxu - 20 april 2012 06:15

ÄNTLIGEN FREDAG!! 


Godmorgon på er alla bloggläsare, hoppas allt är bra!! Med mig är det super, dock känner jag mig lite nervös inför nationella eftersom jag inte vet om jag ska göra det idag eller på Måndag. Själv hoppas jag på Måndag!  Menmen, ska ju som sagt ha utvecklingssamtal efter skolan... undra hur det kommer att gå, haha. Får väl uppdatera er senare..?  Nu ska jag iallafall strukturera upp min helg, den är faktiskt väldigt fullspäckad, sedan bär det av till skolan!


Hoppas att ni får en underbar dag!! 


Av Swaxu - 19 april 2012 21:00

Ska nog tatuera mig.. hade tänkt att jag skulle göra ett kors någonstans på kroppen!! Det skulle betyda väldigt mycket för mig. - Var är det snyggast att ha tatueringar? Ryggen, magen, bröstet, armen..? 

                

Av Swaxu - 19 april 2012 17:30

Åhhh, imorgon ska jag ha utvecklingssamtal... är det bara jag som hatar det?!  Tycker det är helt onödigt, hjälper liksom ändå ingenting, utan man bara sitter och pratar om skolan (som jag för övrigt hatar, haha!!) Men ska jag vara helt ärlig så är det inte själva utvecklingssamtalet som gör mig irriterad, utan att min coach har lagt det en hel timme efter skolan, jag menar...?!  Finns dock inte så mycket jag kan göra, får väl hoppas på att det går bra iallafall. 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards