Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under april 2012

Av Swaxu - 25 april 2012 10:02

Godmorgon!!


Detta blir ett supersnabbt inlägg eftersom jag har försovit mig cirka en timme. Man kan helt enkelt säga att jag är skitstressad.. + att det öser ner utomhus. Bra kombination va.. eller inte?!  Hittar inte mitt bankkort heller, typiskt... har ju flera tusen kronor där. Åhh, vilken start på dagen..


Av Swaxu - 24 april 2012 21:05

Jag har hört lite rykten om att Coca Cola är canserframkallande... vad tror ni om det?! 


Av Swaxu - 24 april 2012 18:30

Är helt slutkörd efter att ha varit i skolan sedan klockan 08:00 imorse!!  Nu är jag iallafall hemma, och som plåster på såren fick jag hemskickat ett fan-brev av två bloggläsare vid namn Beatrice och Klara, hur gulligt?! 

Av Swaxu - 24 april 2012 12:45

Nu har vi äntligen beställt en solresa, vilket är superhärligt!!!  Vart tror ni att vi ska åka?!


Ni som läst min blogg en längre tid vet absolut svaret på frågan.  Vinnaren får en länk och får därmed synas för mina 600 läsare om dagen, och har du ingen blogg finns det andra fina priser att hämta!


Vart ska vi åka?! 


Av Swaxu - 24 april 2012 06:00

Godmorgon på er alla bloggläsare!! 


Är ni vakna än..?  Själv är jag knappt det, känner mig helt enkelt skittrött!! Hatar att nationella förstör min sena skolvecka, jag som hade längtat så jäkla mycket efter sovmorgon..  Menmen, det finns som sagt inte mycket att göra åt det nu. Dock är jag inte på världens bästa humör idag och kommer säkerligen inte att vara det på hela dagen heller, hoppas folk förstår varför..!!  För er som missat ska jag vara i skolan från klockan 08:00 till 17:00, kul va?!


PS. Senare idag kommer det att komma en liten "Mini-tävling" där ni kan vinna fina priser, glöm inte det! 


Av Swaxu - 23 april 2012 20:30

Haha, imorse blev en vän till mig blåst i NRJ wake-up call Lite kortfattat så har Anton gipsat armen och NRJ låtsades vara doktor och bad honom ha kvar det i två veckor till!  Klicka här för att lyssna på hela samtalet. 



Av Swaxu - 23 april 2012 17:40

Sådär, nu är jag hemma efter en lång och jobbig Måndag!! 


Som sagt så har den här dagen varit väldigt dryg, har nog aldrig känt mig såhär trött. En sjukt obehaglig känsla! Iallafall, idag hade jag iallafall muntliga nationella, då jag skulle prata om relationen till min... blogg såklart, och tro det eller ej, men det gick faktiskt grymt bra!!  Kan kanske lägga upp en sneak peak senare om ni vill?! 


För övrigt är min skolvecka rätt intensiv som jag skrev i Veckans planer, har nämligen nationella imorgon också. Dock är jag sjukt irriterad, med tanke på att jag ska vara i skolan klockan 08:00 (börjar egentligen 12:30) och gå tills jag slutar, 18:00!!  Det är jag verkligen eeeeeemoooot!!


Nu hade jag tänkt vila en stund, men ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi lite senare. 

Ska man hitta något positivt med dagen, måste det helt klart vara det fina vädret, visst?!

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards