Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under april 2012

Av Swaxu - 27 april 2012 10:57

Av Swaxu - 26 april 2012 20:42

Sådär, nu har jag äntligen utsett en vinnare av Finn ett fel tävlingen! Det är en mycket populär tävling måste jag säga, där många av er bloggläsare deltog, vilket var skitkul!  Ja, jag kommer självklart ha tävlingen inom kort igen, så håll er uppdaterade. 


Vinnaren hittar ni här grattis.. nu lär du få cirka 500 läsare extra *blink*!


Av Swaxu - 26 april 2012 17:45

Godkväll på er allihopa!! 


Nu är jag äntligen hemma efter den långa skoldagen och jag kan säga att jag är tröttare än någonsin!! 

Har verkligen haft en sjukt jobbig dag, utöver det vanliga faktiskt. För er som missat skrev jag nationella imorse och det kändes helt OK måste jag säga.  Nu är Svenska-nationella helt avklarat *check*! 


Ska erkänna att jag missat Big Brother hela denna veckan, därav ska jag sätta mig och ha Big Brother kväll nu.. låter bra va?! 

Av Swaxu - 26 april 2012 12:45

Då var det dags igen!! Måste nämligen ringa min personliga-frisör lite senare eftersom det var ett tag sedan jag klippte mig.  Hoppas att hon har tid nu någon dag framöver!! Dock kan det bli svårt med tanke på att jag är i skolan 10 timmar varje dag (iallafall den här veckan typ..?), vilket är skitdrygt!  Vi som egentligen går halvdagar..


Bli nu inte så avundsjuka för att jag har en personlig-frisör, det kanske ni också kommer att ha en dag *blink*! 

2 år gammal bild, när jag sitter hos min personliga-frisör!

Av Swaxu - 26 april 2012 06:00

Godmorgon, godmorgon!!


Som ni säkert redan vet ska jag ha nationella idag klockan 08:00, vilket betyder att jag går i skolan hela dagen Jag kan ju säga såhär, att min kropp mår inte särskilt bra (och nej, det är inte pga min diet!) av att gå upp tidigt ena dagen och sent den andra, det gör mig bara förvirrad!!  Menmen, hoppas iallafall att nationella går bra.. är faktiskt lite nervös trots att jag känner mig rätt säker när det gäller skrivande. Kommer man kunna skriva en krönika, är min dag räddad - krönika påminner ju om bloggar. 


Hoppas att ni får en underbar dag, så hörs vi snart igen!!


Av Swaxu - 25 april 2012 21:30

Som sagt fick ni alla gissa igår vart vi skulle åka nu i sommar, och den som svarade rätt skulle få länk, remember?! Anledningen var för att se om ni kommer ihåg vad jag pratat om, har ju trots allt skrivit väldigt mycket om resor den senaste tiden!!  Rätt svar är iallafall Rhodos, vi valde att åka dit eftersom vi redan varit där och vet att hotellet är 5-stjärnit och superbra.. det är även nära till havet, staden, shopping, osv.


Grattis till Klara som gissade rätt!! 


Av Swaxu - 25 april 2012 18:23

Jag förstår inte varför en del av er bloggläsare klagar på min såkallade diet!?  Bara för att ni äter på ett visst sätt betyder inte det att jag ska göra det, jag äter liksom det jag känner för. Det viktigaste är att jag klarar av skoldagen, inte sant?!  Idag har jag levt på:

Av Swaxu - 25 april 2012 16:00

Lovade ju er bloggläsare att lägga upp lite bilder ifrån helgen, då jag spelade bowling, haha!! 

Är faktiskt rätt chockad av att det trots allt gick så bra som det gjorde, har nämligen inte spelat bowling på säkert ett år.


Början var dock inte bra alls, utan det blev några miss.. men det tar ju ett tag innan man kommer in i det, iallafall för min del!  Fick ungefär 150 poäng per varje serie, vilket är sjukt bra.. eller vad säger ni?! 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards