Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under februari 2012

Av Swaxu - 19 februari 2012 18:30

Sådär, nu har jag precis gått igenom Veckans blogg tävlingen och utsett en vinnare!! 


Vinnaren hittar ni här, grattis! Nu lär du få flera hundratlas läsare *blink*! 


Jag drar även nu igång en ny Veckans blogg..

* Kommentera "Jag är med".

För att ha större chans att vinna, ska du även..

* Trycka på "Gilla bloggen" till höger. -->

* Följa mig via bloglovin.

* Skriva ett inlägg på din blogg, där du gör reklam för min tävling.


PS. Ni får anmäla er högst två gånger, lycka till! 


Av Swaxu - 19 februari 2012 16:00

Var det bara jag som kollade på Whitney Houston's begravning igår på Tv7?! 


Man kan knappt tro att det är sant. En världsstjärna har dött.. det känns så overkligt!! Tänk så många människor hon har hjälpt genom hennes musik och vackra röst, samtidigt som hon själv haft det väldigt svårt. Hon har iallafall varit en väldigt stor inspiration för mig i min musik iallafall!! Stackars hennes familj, hennes dotter.. 


R.I.P Whitney Houston!

Av Swaxu - 19 februari 2012 12:45

Godmorgon!!


Tyvärr så vaknar jag upp denna morgon och har jätteont i halsen plus att jag är förkyld. Kan det bli bättre?

Vi skulle egentligen till Farfar och hans fru nu vid 3 tiden, men eftersom jag är sjuk kommer jag inte följa med. Jag får istället lägga mig i sängen och ta en massa halstabletter och dricka mycket vatten!! 


Menmen, nog om det! Som sagt så städade jag mitt rum igår, och jag tänkte nu visa er resultatet. Vad tycks?



Av Swaxu - 19 februari 2012 00:00

Jag sitter just nu och jobbar lite med bloggen, alltså, svarar på mail ifrån olika företag och personer som vill jobba med mig. Tyvärr så hamnar många såna mail i "Skräppost" eftersom dom oftast vill att deras reklam ska synas i min blogg osv.  Menmen, jag får väl helt enkelt se hur det blir.. har nämligen väldigt många bloggprojekt igång nu, mer eller mindre! 


Av Swaxu - 18 februari 2012 19:58

Nu börjar snart Melodifestivalen, och såhär ser kvällens startfällt ut:

Själv tror jag att Molly Sandén och Mattias Andéasson går vidare till globen! Vem tror ni? 

Av Swaxu - 18 februari 2012 17:15

Jag har en fråga till er bloggläsare!!


Vilken är er favoritlåt av Whitney Houston?


Av Swaxu - 18 februari 2012 14:30

Jag måste verkligen städa mitt rum nu, har nämligen inte gjort det på ett rätt bra tag. Dock är det inte så skitigt, utan saken är den att det ligger en massa saker överallt..  Önska mig lycka till? 


Resultat kommer... 


Av Swaxu - 18 februari 2012 12:10

Godmorgon, godmorgon! 


Sovit gott? Det har iallafall jag gjort, dock blev jag väckt av att vi hade fått lite besök. Vi ska nämligen sälja vår bil för att sedan köpa en ny. Vann ju som sagt en viss summa pengar för två veckor sedan! 


Menmen, själv har jag precis ätit lite frukost och hade snart tänkt hoppa in i duschen eftersom jag kanske ska träffa ett par vänner senare, beror helt på vädret. Om inte, så får jag helt enkelt ta det lugnt.. svara på lite mail, kommentarer ifrån er bloggläsare!


Vad har ni för planer idag?! 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards