Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under februari 2012

Av Swaxu - 21 februari 2012 11:15

Godmorgon!! 


Idag är det Fettisdagen, vilket betyder att man ska äta en massa semlor, mums!  Dock har jag nog varit lite för tidig eftersom jag ätit semlor nu i ett par månader hehe. Iallafall, nu ska jag snart iväg på ett litet ärende, jag ska nämligen köpa ny mobil förmodligen och efter det kanske vi ska till Mormor och Morfar.

Jag får se om jag hänger med.. mår fortfarande inte så jättebra tyvärr! 


Hmm.. har fortfarande inte bestämt mig om jag ska köpa en iPhone 4 eller 4s?! 

Av Swaxu - 21 februari 2012 00:30

Jag vill bara tacka er, mina fina bloggläsare, för all positiv respons jag får!  En del av er skriver till mig på Facebook och vill ha min autograf och självklart ska ni få det, utan tvekan.  Jag vet även att många av er har addat mig på Facebook, men tyvärr hinner jag inte acceptera alla eftersom jag för mesta dels är upptagen samt att min Facebook faktiskt är privat.


Dock har jag ju en Fanpage där ni kan kontakta och skriva till mig. Klicka här för att komma dit! 

Av Swaxu - 20 februari 2012 21:15

På torsdag ska jag och min lillebror gå på bio, han ville nämligen se Mästerkatten tror jag den heter?

Ska jag vara helt ärlig verkar den filmen vara skitbra. Är det någon av er bloggläsare som sett den?! 

Eftersom jag fick en massa biobiljetter i julklapp bjuder jag brorsan på det. Men först måste jag dock bli frisk.. det är inte speciellt roligt att gå på bio när man är sjuk! 


Av Swaxu - 20 februari 2012 17:45

Själv har jag precis ätit lite vofflor + druckit kaffe.. så gott det är!!  Det är en perfekt lunch enligt mig samtidigt som det är väldigt enkelt att göra, dock mättande. Brukar ni bloggläsare äta vofflor, isåfall, vad har ni på dom? Jag brukar ha en massa glass + jordgubbssylt, mums!! 

Av Swaxu - 20 februari 2012 15:30

Sådär, nu har jag varit iväg och hämtat ut lite paket!! 


Mina vita hörlurar är riktigt snygga och hur bra som helst. Jag klickade även hem ett par lila hörlurar som jag tänkte ge bort i födelsedagspresent, snällt va?  Tillsammans kostade dom 3500 kronor, vilket inte var så farligt enligt mig.. billigt och bra med andra ord. 


Vad tycks?


Av Swaxu - 20 februari 2012 13:15

Godmorgon alla bloggläsare!!


Jag kan tänka mig att en del av er har börjat skolan nu denna veckan, eller har jag fel?!  Själv har mitt lov precis börjat *blink*.  Dock är jag ju sjuk.. så att för min del är det inget roligt lov!  Menmen, idag ska jag nog försöka hämta ut lite paket och så, jag hatar nämligen att bara sitta hemma och inte göra någonting. Som sagt så internet-shoppade jag för någon dag sedan och mina snygga hörlurar ska hämtas om jag har tid och ork.  


Nu hade jag iallafall snart tänkt att jag skulle ta en lång och varm dusch sedan käka lite frukost. Hörs om en stund!


Av Swaxu - 20 februari 2012 00:45

Jag är säkert inte den ända som sett Big Brother 2012 ikväll, som jag skrev innan! 


Vad tycker ni bloggläsare om deltagarna i dagsläget? Själv tycker jag att dom verkar rätt crazy, vilket är bra, jag trodde nämligen inte det ifrån början. Man har ju sina favoriter, eller åtminstone jag!!  Haha, jag är helt överlycklig nu när Big Brother börjat igen eftersom jag kollade på det varje dag förra säsongen. Det är som sagt ett väldigt underhållande program och i år är medelåldern 35 år, visste ni det?! Annars brukar man ju höra folk klaga på att det bara är ungdomar som är med.. men icke


Förresten, vad tycker ni om bloggerskan "Hanna W.. något"?! Jag kan tänka mig att många av er har en massa åsikter om den tjejen, men det är väl inte så konstigt eller?! 


Av Swaxu - 19 februari 2012 21:00

Woho, nu ska jag titta på Big Brother.. men det är jag väl inte ensam om?! 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards