Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under februari 2012

Av Swaxu - 22 februari 2012 21:30

 

 


Innan iPhonen hade jag Xperia Arc som jag köpte för ungefär ett år sedan (då kostade den 5500).

Jag minns att jag var helt överlycklig när jag hämtade ut den som paket på posten.  Den var nämligen helt ny, alltså var det inte så många som hade den. Dock kom jag efter ett par veckor på att det var något "fel" när man filmade eftersom den hackade lite då och då.  Men själv filmar jag knappt så jag brydde mig inte. Annars har jag faktiskt varit rätt nöjd med den!


Jag kände även att jag ville ha en ny och fräsh mobil = iPhone 4s!


Av Swaxu - 22 februari 2012 18:33

Av Swaxu - 22 februari 2012 15:52

Just nu sitter jag och bokar biobiljetter till Mästerkatten. Min bror ville nämligen se den imorgon och eftersom jag är så snäll bjuder jag på det!  Det bästa med bio tycker jag är att det bara kostar några hundralappar!! För några månader sedan hade jag en period då jag gick på bio varje helg, haha!! 


Dock måste jag sluta slösa så mycket pengar.. har typ gjort av med 14000 på två månader.


Av Swaxu - 22 februari 2012 13:55

Godmorgon Godeftermiddag! 


Anledningen till att jag uppdaterar först nu är för att jag har haft jätteproblem med mitt internet, vilket inte är så bra när man har en stor blogg som måste uppdateras!  Dock är allt fixat nu, vilket känns sjukt bra haha! 


Vad har ni bloggläsare för planer idag? Själv ska jag fibbla ännu mer med min iPhone, måste nämligen lägga in alla mina 300 kontakter manuellt från min gamla telefon, kul va?  Utöver det har jag inga speciella planer, bara lite småjobb här och där!

Av Swaxu - 22 februari 2012 00:45

Nu har jag hållt på och fibblat med min iPhone 4s stort sett hela kvällen. Men en sak jag inte förstår är iMessages??

När jag SMSar mina vänner får dom inte mitt nummer utan min epost, vilket är sjukt konstigt?! 

Dock läste jag lite på nätet om hur man fixar det. Har ni bloggläsare något förslag på hur det kan fixas? Isåfall kommentera och få en länk! 


Men iförsig behöver jag inte iMessages eftersom jag redan SMSar gratis till alla operatörer, men det är kanske synd om dom som har iPhone's eller...? 

Av Swaxu - 21 februari 2012 17:28

Hittade precis en gammal bild på mig för cirka 1½ år sedan skulle jag tro, då jag var blond. Man kan ju helt enkelt säga att det är lite skillnad, eller vad säger ni bloggläsare?! 


Själv tycker jag att det är skitsnyggt att vara blond på sommaren och mörk på vintern. Men eftersom min riktiga hårfärg är brun, passar jag kanske bättre i det?!  


DÅ:


NU:


Av Swaxu - 21 februari 2012 14:45

Som sagt så åkte jag iväg på ett litet ärende innan, som jag skrev i förra inlägget. Men eftersom dom håller på att bygga om det sista nu på Telenor, blev det ingen ny telefon. Typiskt va?  Där var även rätt mycket folk som ville ha hjälp och jag orkade inte stå och vänta, därför ska jag åka in där senare ikväll. Då är förmodligen allt fixat och klart *woho*! 


Istället lurade Pappa med mig och handla mat, vilket är bland det tråkigaste jag vet. Det tar sån tid och är allmänt drygt. Menmen, det gick faktiskt rätt snabbt måste jag säga, plus att jag köpte en massa godis till mig själv haha!! Det är ju fettisdagen idag och eftersom jag inte har ätit någon semla får det bli godis istället.. 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards