Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under februari 2012

Av Swaxu - 24 februari 2012 14:50

Sådär, nu är jag hemma igen och tänkte faktiskt ta en liten powenap. Jag gjorde även en videoblogg (som tydligen var väldigt populärt?) där jag berättar mer om övandet. Menmen, hörs om en stund! 


Av Swaxu - 24 februari 2012 12:24

Hallå hallå!! 


Allt bra med er läsare? Själv är det super, vaknade dock lite för sent idag (snooze - typiskt mig, igen!!),

jag ska som sagt iväg för att öva om ungefär 30 minuter och jag har typ precis gått upp, hehe.  Menmen, tänkte äta lite frukost nu snabbt och sedan bär det av mot församlingshemmet. Kanske hade det varit en fördel om jag var uppsjungen?! Äsch, det lär gå superbra ändå, eller vad tror ni?! 

Av Swaxu - 24 februari 2012 01:23

Ingen har väl missat att kronprinsessan Victoria har fått barn!? Det står både i tidningar, på nätet, bloggar.. överallt med andra ord. Men en sak som stör mig är att just alla ska nämna det, jag menar.. det räcker med att det står i tidningar och att det uppmärksammas på TV, but that's it!  Dock tycker jag självklart det är jättekul att hon har fått barn, men att det uppmärksammas så mycket av allt och alla, nja..!? 


Bara jag som tycker så? Förresten så var jag nyss inne på aftonbladet.. det här var allt jag såg - osv.


Av Swaxu - 23 februari 2012 20:15

Imorgon vid 13:00 ska jag öva inför mitt uppträdande i Mars. Det ska verkligen bli skitkul för det var ju rätt längesen jag uppträdde.. eller iallafall en månad skulle jag tro?!  Jag ska sjunga Det vackraste och Stad i ljus, vilket är två rätt så stora låtar enligt mig. Dom båda är otroligt bra, eller vad säger ni bloggläsare? 

Bild från när jag uppträdde förra året med låten Det vackraste!

Av Swaxu - 23 februari 2012 15:45

Nu är jag hemma igen efter att ha sett Mästerkatten på bio!! 


Jag måste faktiskt säga att den var sjukt bra! Det är något med tecknade-filmer som jag verkligen gillar, haha!  Tror det kan bero på att dom har utvecklat det något enormt, vilket gör att det ser mer och mer verkligt ut, plus att vi hade 3D!  Jag kan verkligen säga att det är en film ni måste se, den är värd varenda krona faktiskt. Dock varade den inte så jättelänge.. 1½ timme typ?!


Min bror tyckte den var bra iallafall. 


Av Swaxu - 23 februari 2012 13:00

Nu börjar bion, men vi hörs så fort jag har kommit hem igen!! 

Brossan och jag!

Av Swaxu - 23 februari 2012 10:45

Godmorgon, godmorgon!! 


Som jag sa i min videoblogg igår skulle jag gått upp jättetidigt, men eftersom jag älskar att sova så har jag inte hört mitt alarm *typiskt mig* Skulle nämligen varit uppe för en timme sedan. Just nu sitter jag iallafall och äter frukost, efter det ska jag fixa till mig och sedan bär det av mot Malmö!  Det var faktiskt rätt längesen jag gick på bio, så att det ska bli skitkul!


Vad ska ni bloggläsare göra idag?

Kaffe är perfekt för mig såhär på morgonen, mums!!

Av Swaxu - 23 februari 2012 00:35

Wohoo, om exakt 1 månad fyller jag 17 år!  Det ska bli riktigt riktigt kul faktiskt, fyller nämligen år på en Fredag.. hur bra är inte det?!  Dock är det en rätt dryg ålder enligt mig eftersom det är året innan man får bestämma över sig själv så att säga, menmen.  Jag längtar iallafall tills jag får min blogglön, så att jag kan handla något till mig själv, haha!! Frågan är bara om jag behöver det.. har ju redan köpt allt jag vill ha!? 


Bild från när jag fyllde 16!

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards