Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under februari 2012

Av Swaxu - 26 februari 2012 01:14

Nu drar jag igång tävlingen Finn ett fel Gissa rätt och vinn en länk där du får ta del av mina 500 unika besökare om dagen, aldrig fel va?!  Lycka till!


Av Swaxu - 25 februari 2012 21:45

Som jag sa tidigare idag skulle jag träffa en gammal klasskompis, *N*, och det gjorde jag för ett par timmar sedan. Det var verkligen jättetrevligt, vi hade nämligen inte setts på flera flera månader och eftersom vi båda går på Jensen, inte i samma stad, så blev det mycket skitsnack om skolan! 

Dock hann vi bara snacka i ungefär 45 minuter pga det hemska vädret, det var riktigt kallt ute.. 


Av Swaxu - 25 februari 2012 19:19

Om en stund börjar Melodifestivalen, och såhär ser kvällens startfällt ut:

Själv tror jag att Charlotte Perrelli och Danny Saucedo går vidare till globen! Vem tror ni? 

Av Swaxu - 25 februari 2012 15:36

Jag har en fråga till er bloggläsare som jag vill att ni svarar på! - Det handlar om tävlingar. 


Som sagt har jag Veckans blogg tävling varje vecka, vilket verkligen är superpopulärt hos er läsre. Men jag funderar på att dra igång tävlingen Finn ett fel istället, vad tycker ni om den idéen?!  Är den bra, eller ska jag fortsätta med det vanliga?! 


Av Swaxu - 25 februari 2012 12:30

Godmorgon alla kära bloggläsare! 


Mår ni bra? Själv mår jag mycket bättre än igår.. så att det är ju skönt!!  Idag har jag en del planer, jag ska nämligen träffa två personer ifrån min förra klass, vilket ska bli jättekul. Sedan måste jag även plugga lite eftersom jag nyss kom på att jag har Historia-prov i början av nästa vecka *buhu*! 


Utöver det ska jag bara jobba med bloggen: svara på mail, kommentarer.. ja ni vet! 


Av Swaxu - 25 februari 2012 00:00

Jag mår inte alls bra.. vet dock inte varför, men vi hörs imorgon, godnatt! 


Av Swaxu - 24 februari 2012 20:04

           

Av Swaxu - 24 februari 2012 17:45

Åhh.. som ni alla vet köpte jag en iPhone 4s för någon dag sedan. Men jag har inte orkat lägga in alla mina kontakter från förra mobilen, då jag har ungefär 300 stycken, om inte mer. Drygt va?!  Så nu hade jag tänkt att jag skulle sätta mig med det ett par timmar *woho*. 


Finns det ett annat sätt att få sina kontakter förutom att lägga in dom manuellt?!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards