Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under februari 2012

Av Swaxu - 27 februari 2012 21:45



Haha, är inte detta en typisk avundsjuk kommentar?!  Kan börja med och säga att jag tjänar en massa pengar på min blogg tillskillnad från dig, och bara för att jag är mer framgångsrik och har flera hundratals läsare mer än dig behöver du inte sitta och försöka provocera mig.

Det funkar nämligen inte!! 


Jag tror, eller nej, jag vet att du läser min blogg varje dag eftersom du förmodligen blir väldigt provocerad av det jag skriver?!  Jag vet också att lönen inte betalas ut på en Lördag.. men som sagt så väljer jag själv när jag vill hämta ut den. Kan hämta ut den idag, imorgon, övermorgon..

när jag vill. 


Nu ska jag iallafall snart kolla på Big Brother. - Ha det bra allihopa så vi hörs imorgon! 



Av Swaxu - 27 februari 2012 18:30

Godkväll mina kära bloggläsare! 


Har ni haft en bra start på veckan?! Själv har min dag varit rätt så seg, kanske beror på att jag bara sov 3 timmar inatt?, men så är det väl alltid på måndagar?!  Dock har jag ätit världens godaste lunch idag nämligen Subway, mums! Det var ju över en vecka sedan jag åt det.. alltså var det extra gott idag. 


Min kväll består först och främst av lite plugg eftersom jag har Historia-prov på Onsdag. Jag hade även tänkt att jag skulle kolla på Big Brother, är helt inne i det nu haha, men jag är säkert inte den ända?! 


PS. Det kommer också lite Svar på tal senare..

Min lunch!

Av Swaxu - 27 februari 2012 14:00

Här är mina planer för veckan!! 

Rätt fullbokat va?!  Så är det när man har en stor blogg och en massa projekt igång. Dock kan det bli lite jobbigt i längden när man håller på med så mycket samtidigt, speciellt jag som hatar att stressa!! Men just nu känns det iallafall skitbra, vilket är det viktigaste!  Vad har ni för planer denna veckan?!

Av Swaxu - 27 februari 2012 07:45

Godmorgon, godmorgon! 


Idag är det Måndag, vilket betyder att skolan är igång igen *suck*..  Jag som älskar att vara ledig och bara göra det jag själv vill och känner för, men det är ju bara 5 veckor tills nästa lov, så man får väl helt enkelt stå ut!  Som sagt är detta min sena vecka = sovmorgon.. perfekt efter ett lov!?  

Av Swaxu - 26 februari 2012 21:02

Så stressad jag är just nu.. jag har jättemycket att göra och vet inte hur jag ska hinna med allt?! 


Dock hade jag tänk koppla av lite nu, alltså ska jag sätta mig och kolla på Big Brother live. Idag ska nämligen en deltagare åka ut.. vem tror ni bloggläsare åker ut?!  Själv tror jag eller hoppas på att hon, Jessica, som pratar hela tiden åker ut, hon är verkligen skitjobbig. 


Ni får iallafall ha en fortsatt trevlig Söndagskväll så hörs vi senare!


Av Swaxu - 26 februari 2012 18:00

Som ni alla vet vann vi en viss summa pengar för ett par veckor sedan, och vi har faktiskt köpt en ny bil för en del av den summan.  Dock ser bilen ungefär likadan ut som vår förra, bara det att den är mycket större och snyggare!  Den har även en massa finesser, vilket är rätt imponerande, riktigt grym med andra ord.


Vad tycks? 



Av Swaxu - 26 februari 2012 14:58

Igårkväll när jag satt och läste lite bloggmail, såg jag att en vän till mig, vid namn *L*, hade skrivit att hon ville bli min personliga fotograf!  Jag kontaktade henne direkt och sa "Självklart, det hade vairt super!".

Det är verkligen perfekt när man tillexempel är iväg någonstans och behöver en fotograf.. eller vad säger ni alla bloggläsare?! 


Mer info om detta kommer senare.



Av Swaxu - 26 februari 2012 13:00

Godmorgon! 



Vilket härligt väder det är idag, eller vad säger ni?! Solen skiner och det är mycket varmare än igår.. 

Idag är det iallafall Söndag och imorgon är det dags för skola, jag är verkligen inte taggad Därför måste jag verkligen njuta av denna fina dag, hade nog faktiskt gå ut en runda senare bara för att, haha. Menmen, nu hade jag tänkt att jag skulle sätta mig i uterummet och käka frukost.. hörs senare!


Förresten, finn ett fel tävlingen var ju verkligen superpopulär bland er läsare, kul!! 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards