Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under januari 2012

Av Swaxu - 26 januari 2012 17:43

Internet shopping är aldrig fel.. visst?!  Jag har ju länge velat ha en One-piece, och tro det eller ej.. men jag har för mig att jag beställde hem ett par stycken för ungefär ett år sedan, men fick aldrig dom?! 

Jaja, jag sitter iallafall och kollar på olika One-pieces och dom är verkligen jättebilliga, lite över tusen kronor bara!!  Jag vet dock inte vilken färg jag vill ha.. vit, svart, blå, grön, grå, randig, rutig?! Hmm..


Av Swaxu - 26 januari 2012 16:30

Hejhej!  


Kom hem från skolan för ett litet tag sedan och funderar just nu på att ta en liten power-nap!?  Jag är som sagt sjukt trött efter att ha gått upp väldigt tidigt varje dag denna veckan. Med andra ord, det känns precis som om jag har mycket sömn att ta igen!  Jag ska också försöka skaffa lite fler avtal med olika annonsörer, så att det blir helt klart. 


Min vän ville även ha hjälp med lite reklam för en hemsida han håller på att jobba med. Han lottar ut en massa biobiljetter, presentkort på flera tusen kronor i valfri butik, osv, osv. Dock är hemsidan inte helt fixad än, men vi får väl se om ett par dagar!! 


Av Swaxu - 26 januari 2012 12:15

 

* Något jag tänker hissa är mina sena skolveckor. Vi på Jensen går varannan vecka sent och varannan vecka tidigt. Jag är som sagt ingen morgonmänniska!!  Därför är det perfekt att vi har sena veckor ibland, då man verkligen får sova ut. Så att nästa vecka blir det sovmorgon för min del.. woho! 



* Dagens diss går till alla småbloggare som tvingar andra att ställa en fråga i sin såkallade Frågestund. Frågestund för mig är till för att läsarna själva ska få fråga saker dom undrar. Självklart kan man tipsa och säga att man har en, dock ska man ska inte tvinga andra att ställa en fråga bara för att få frågor att svara på. 

Hmm..?!

Av Swaxu - 26 januari 2012 07:00

Godmorgon alla bloggläsare!!


Som sagt så har jag haft en väldigt stressig morgon eftersom jag vaknade lite sent!! Menmen, just nu väntar jag iallafall på att Pappa ska gå upp så att han kan köra mig till bussen.  Vi hörs om ett par timmar!


Förresten, runt klockan 12:00 idag kommer det lite Hiss / Diss, så håll utkik *blink*! 

Av Swaxu - 25 januari 2012 20:32

Just nu sitter jag och kollar på Sveriges mästerkock, har nämligen följt det sedan start och jag tycker att det är ett rätt bra program faktiskt. Jag tror även att många människor, vuxna som barn får inspiration av all matlagning samt tips som ges i programmet. Själv är jag inte alls intresserad av mat, men ändå ser jag det varje vecka, ha-ha!  Någon av er bloggläsare som följer det?


Av Swaxu - 25 januari 2012 17:35

Ville bara göra en liten snabb update och säga att jag har övat klart!! Det gick rätt så bra, börjar som sagt bli lite förkyld men det lär nog inte bli några problem alls, hoppas jag.  Ska även öva en snabbis nästa Tisdag innan uppträdandet, som då är på Onsdagkväll! 


Av Swaxu - 25 januari 2012 15:00

Godeftermiddag!! 


Tror att jag börjar bli förkyld?? - Nu är jag iallafall hemma från skolan.. trodde dock att jag skulle vara hemma lite tidigare, menmen sånt är livet. Efter skolan gick jag och ett par kompisar till McDonalds och käkade, mums!  Vi satt och snackade om allt möjligt, det var helt enkelt jättetrevligt, men min kära glassmaskin var i sönder


Efter den goda lunchen var jag tvungen att skynda mig till bussen, annars hade jag missat den!! Och när jag väl var på bullshållplatsen träffade jag en väldigt nära vän som gick på min förra skola, Paula.  Det var verkligen skitkul att träffa henne, jag hade nämligen inte träffat henne på flera flera månader! 


Nu ska jag dock byta om samt leta upp lite ackord/noter till låtarna eftersom jag ska iväg om lite mer än en timme. Hörs senare!

Jag och Paula!

Av Swaxu - 25 januari 2012 06:00

Hejhej!


Idag är det Onsdag, vilket betyder att jag ska öva inför mitt uppträdande som sker i Februari. Det ska verkligen bli skitkul att få uppträda igen (har ju börjat göra det väldigt mycket nu)!!  Har faktiskt fått förfrågning att sjunga både i Februari och Mars. - Nu idag ska jag öva på låtarna "Utan dina andetag - Kent" och "Because of you - Kelly Clarkson". Jag själv tycker att låtarna är väldigt bra och jag ser fram emot att få sjunga dom! 


Tror jag slutar rätt så tidigt idag, vilket är skönt. Jag ska nämligen öva klockan 16:00, så att jag har gott om tid på mig att skriva ut ackord/noter när jag kommer hem, vill självklart inte stressa!! Menmen, uppdaterar er mer om detta senare, ha en bra dag! 

Bild när jag spelar och sjunger *blink*.

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards