Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under januari 2012

Av Swaxu - 28 januari 2012 12:20

Godmorgon alla bloggläsare! 


Sovit gott? Det har jag gjort iallafall!  Idag är det Lördag och jag har en massa planer som måste göras. Först och främst ska jag färga mitt hår, efter det ska jag jobba med lite skoluppgifter och sist men inte minst ska min vän Hanna firas! Det ska verkligen bli jättetrevligt! 


Menmen, nu ska jag käka lite frukost så att vi hörs om en stund!

Av Swaxu - 28 januari 2012 01:00

Som sagt så skulle jag färgat håret förra helgen, men eftersom jag inte haft tillräckligt med tid så har det fått vänta. Men dock har jag bestämt mig för att färga det imorgon, det var ju trots allt ett litet tag sedan! Själv har jag ju mörkbrunt hår nu, men vill faktiskt ha det ännu mörkare. 

Det kommer bli så jäkla snyggt, eller vad tror ni?! 


Av Swaxu - 27 januari 2012 20:15

   

Av Swaxu - 27 januari 2012 18:31

När jag och ett par kompisar var påväg till McDonalds idag för att käka lite lunch, såg jag en bil med ögonfransar på, haha!! Har ni bloggläsare sett det någon gång?  Det har iallafall inte jag gjort, så att jag blev lite chockad faktiskt. Men det såg väldigt coolt ut.  När jag får bil ska jag också styla den lite fräckt, dock inte med ögonfransar, hehe!

Fotade bilen innan idag, men på något konstigt sätt så har den försvunnit?! Den såg iallafall ut exakt såhär.

Av Swaxu - 27 januari 2012 15:24

Sådär, nu är jag hemkommen efter att ha varit i skolan samt på vårdcentralen!! 


Som sagt så slutade jag 12:10 idag, vilket var grymt härligt. Normalt hade jag ju börjat vid den tiden dom veckorna jag går sent haha!  Menmen, efter skolan gick jag och några kompisar till McDonalds för att käka lite mat. Egentligen skulle vi till Espresso House jag vet, men eftersom jag hade bråttom hem tog jag McDonalds som ändå låg på vägen! Och för att inte "ge bort" mina 45 kronor jag har på mitt matkort, gick jag in på Subway och köpte 5 kakor, mums! 


Sedan, när jag väl kom hem skulle jag snabbt inom vårdcentralen för att ta blodprov och se så att jag inte har fått någon infektion efter hålet i lungan. Dock trodde jag att det skulle vara stick i fingret, men nääää.. dom skulle självklart ta blodprovet i armen. Jag höll på att svimma. Jag hatar nämligen blod, nålar och allt det där. Jaja, jag överlevde iallafall. 


Nu ska jag sätta igång något bra på TV och käka lite subway-kakor, hörs sen!

   

Av Swaxu - 27 januari 2012 12:30

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så håller min vän Andreas på med en egen hemsida, där han lottar ut allt ifrån presentkort värde 1000 kronor till biobiljetter, osv Visst är det perfekt att kunna få en massa grejer bara genom att registrera sig på en hemsida, där ni även kan skaffa poäng och vinna andra superbra saker?!  Jag tycker verkligen att ni bloggläsare borde registrera er på den här sidan. 


PS. Det är helt gratis!


Av Swaxu - 27 januari 2012 06:15

Godmorgon alla glada! 


Idag är det Fredag vilket betyder att det är heeelg.. så himla skönt, visst?!  Det känns som om det har gått en evighet utan helg, därför är jag extra taggad just den här Fredagen!  Idag är det även en rätt lugn skoldag för min del, slutar nämligen 12:10 och har bara tre lektioner. Efter skolan ska jag och ett par klasskompisar till Espresso House (tror jag) och käka lite lunch, sedan bär det nog av hemåt för min del!  Vad ska ni bloggläsare göra idag?

 

Av Swaxu - 26 januari 2012 21:15

Haha en sak jag märkt dom senaste dagarna är att småbarn verkar helt tokiga i att åka pulka, fast det knappt är någon snö ute!  Det tyder väl helt enkelt på att det inte varit tillräckligt med snö nu i vinter, men det är ju faktiskt lite sanning, eftersom det inte varit en "vit vinter" eller vad man säger (tack gud för det)


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards