Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Swaxu - 29 januari 2012 21:01


 

Av Swaxu - 29 januari 2012 17:15

Som sagt så skulle jag dra igång en tävling här på bloggen där ni läsare kan få ta del av mina 500 läsare!! 

Och eftersom jag kört Veckans blogg tidigare (väldigt populärt), så fortsätter jag på det. Lycka till! 



* Kommentera "Jag är med".

För att ha större chans att vinna, ska du även..

* Gilla min Fanpage-sida / Trycka på "Gilla bloggen" till höger. -->

* Följa mig via bloglovin.

* Skriva ett inlägg på din blogg, där du gör reklam för min tävling.


PS. Ni får anmäla er högst två gånger, lycka till! 

Av Swaxu - 29 januari 2012 14:33

Jag minns när jag testade tandblekning för ett bra tag sedan. Tänderna blev verkligen skinande vita på bara några minuter. Dock kostade det ett par tusen men det var verkligen värt pengarna tycker jag! 

Det är en perfekt födelsedagspresent enligt mig, eller vad tycker ni bloggläsare?

PS. Det finns absolut billigare tandblekningar än den jag använde, men ju mer det kostar desto bättre resultat!? - Oftast iallafall.. 

Av Swaxu - 29 januari 2012 12:15

Hejhej!!


Idag är det Söndag, vilket betyder pluggdag för min del, även fast jag typ aldrig brukar plugga! 

Men eftersom jag har rätt stora arbeten som ska vara inlämnade nu nästa vecka, känns det lika bra att göra dom när man ändå är ledig, right?!  Jag hade även tänkt starta upp en tävling här på bloggen som ni alla längtat efter.. så håll utkik!


Hur ser eran dag ut?


Av Swaxu - 29 januari 2012 00:45

Eftersom mina planer sket sig idag, fick det helt enkelt bli en hemmakväll med massa godis samt film! 

Det var ju perfekt med tanke på att Natt på museet 2 gick på TV. Jag har nämligen inte sett den! Dock har jag sett första filmen och den är fruktansvärt rolig, eller vad säger ni?!  Hädanefter ska jag ha en back-up plan ifall det skulle hända något liknande igen. Men den här gången var det lugnt, som tur är!


Tidigare månad - Senare månad

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards